2018-01-27, 22:11
Medlem
lossnuss avatar
Alltså, Jag ser invasionen av muslimer som ett problem, jag ser den hysteriska feminismen som ett problem, invandring av outbildade personer som bra kostar pengar, tiggare, patetiska insamlingar mm... Men där någonstans går gränsen, varför allt detta hat emot personer med avvikande sexualitet ?
Citera
2018-01-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Övergrepp är det ju inte, ingen har ju blivit skadad. Tydligen så brukar han torka av redskapen så ingen skada är ju skedd

Jo, eftersom många människor tycker det är obehagligt att använda gymredskap som någon sprutat sperma på så är ju skada skedd.

Eftersom du inte ser någon fara med det så kan väl bögarna få spruta ner dina tillhörigheter med ditt samtycke, så slipper vi andra som inte vill bli ofrivilligt indragna i sådana sexlekar. Du kan ju låna ut dina bestick och tallrikar, bara torka av med lite papper efteråt.
Citera
2018-01-27, 22:24
Medlem
HGs avatar
I alla fall så stödjer vi Jonas och hoppas att han får ett sexprogram på SVT!!
Citera
2018-01-27, 22:24
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Alltså, Jag ser invasionen av muslimer som ett problem, jag ser den hysteriska feminismen som ett problem, invandring av outbildade personer som bra kostar pengar, tiggare, patetiska insamlingar mm... Men där någonstans går gränsen, varför allt detta hat emot personer med avvikande sexualitet ?
Vem gör inte det?

Att en offentlig person lägger upp bögporr, anser jag dock inte vara vara förenligt med sunda värderingar.

Han har trots allt rätt att göra det, men jag vill inte se honom i rutan längre.
Citera
2018-01-27, 22:27
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Låt oss höra vad du säger om du finner en man som onanerar i din offentliga tvättstuga. Hoppas du tar in även honom i ditt hem!
Skojar du??
Jag har haft sex fler gånger i min gemensamma tvättstuga än Jonas namn nämnts här!

Jonas är en hjälte, vi behöver fler av Jonas.

Ni som klagar är homofober. Låt mig bara säga såhär, gå ut på vilken porrsida som helst, kolla i gay avdelningen, den gången ni faktiskt hittar något på nätet, som är "mildare" än det Jonas gjort, pma mig.

Som sagt, hade det varit en tjej, hade ni karlar med era fruar, inte tagit så illa upp. Men här kommer en snygg, smart och säker man, och tar sin uppmärksamhet, precis som han vill. Ni är avundsjuka.

All hail Jonas!
Citera
2018-01-27, 22:37
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
I alla fall så stödjer vi Jonas och hoppas att han får ett sexprogram på SVT!!

Vill du kolla på bögporr och annat sinnnessjukt degenererat så är det väl knappast brist av det på internet? Varför ska vi ha psykfall som jonas berring i statlig television? Varför ska han finansieras av skattemedel, än mindre låtas leva?
Citera
2018-01-27, 22:41
Medlem
a.e.gs avatar
Jag har goda vänner som är homosexuella och min brorson är bög.

Grattis Jonas, Jonas och bögmaffian för att ha fört 20 års arbete med att normalisera homosexualitet åt helvete.

Varför får aldrig normala bögar plats i etern utan rövrunkare, fjollor och promiskuösa hårdhomos prioriteras?

Jag tror att det här skadar gayrörelsen enormt.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2018-01-27, 22:45
Medlem
mikael_svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamedPanda
Skojar du??
Jag har haft sex fler gånger i min gemensamma tvättstuga än Jonas namn nämnts här!

Jonas är en hjälte, vi behöver fler av Jonas.

Ni som klagar är homofober. Låt mig bara säga såhär, gå ut på vilken porrsida som helst, kolla i gay avdelningen, den gången ni faktiskt hittar något på nätet, som är "mildare" än det Jonas gjort, pma mig.

Som sagt, hade det varit en tjej, hade ni karlar med era fruar, inte tagit så illa upp. Men här kommer en snygg, smart och säker man, och tar sin uppmärksamhet, precis som han vill. Ni är avundsjuka.

All hail Jonas!
Hade detta varit Jan Johansson, industriarbetare från Kramfors som var på väg att runka ihjäl sig, fine. Det hade varit moder naturs sätt att rensa ut de värsta avarterna.

I Berrings fall handlar det inte så mycket om runkandet i sig. Du behöver tänka ett par vändor till.
Citera
2018-01-27, 22:50
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Vem gör inte det?

Att en offentlig person lägger upp bögporr, anser jag dock inte vara vara förenligt med sunda värderingar.

Han har trots allt rätt att göra det, men jag vill inte se honom i rutan längre.
Nej, och vem fan ser på tv ?
Har själv inte ägt en dumburk på tio år...jävla pk-media.
Lägg ner denna tråden och låt honom och andra harmlösa individer vara ifred för helvete.
Citera
2018-01-27, 22:54
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Fick mig en tankeställare av Isabelles text
https://www.expressen.se/kultur/isob...era-sexdomare/

Han har ju egentligen inte gjort nånting så jag tycker det är fel att han hängs ut på det här sättet

Komisk mening du fick ihop. Han har bl.a. sprutat sperma på utrustningen på ett gym. Det är faktiskt någonting. Vill du ha sperma på gymmet kan du kanske kontakta honom och han skickar en sats åt dig.
Han har hängt ut sig själv: han har filmat sig själv att själv lagt ut filmerna. Han har uppmanat folk att sprida filmerna. Så offerkoftan kan du ge till någon mer behövande.
Citera
2018-01-27, 23:01
Medlem
mikael_svenssons avatar
Undra om inte BlomJonas-filmerna är ännu mer perversa än hans bögporr! Det vilar en blandning av barnmördare och psykotisk fjolla över alltihop.. https://youtu.be/8UFK50TJgUw
Citera
2018-01-27, 23:02
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamedPanda
Hela FB är fyllt av homofober!
Jonas är en hjälte! Hade lätt låtit han få en fristad i min bostad, tagit honom under mina vingar, så att säga!

Had det varit en kvinna hade alla män gått bananas på hur upphetsande det varit. Folk pratar om att "usch och fy, han var ju ett ansikte utåt", hur många av er visst ens vem han var innan detta kom fram?

Nej, jag är ej en man, där av ingen bögkompis, men däremot en kvinna som ser Jonas som ett geni. Han har gått i flera år och sökt sin uppmärksamhet, och tack vare en FB dektektiv, har han fått precis all uppmärksamhet han kan önska sig, över en natt.
Applåder!

Varför är en bög som snuskar sig på gym eller i buskarna ok medan en snuskande blatte på badhus eller en heterogubbe bland buskarna på badplatsen inte är ok? Eller är du för allt detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in