2018-01-27, 17:45
Medlem
Sados avatar
Snubblade över "Best Undervalued Altcoins to Buy on Cryptopia in 2018". Här har de plockat ut 5 kryptovalutor som de anser vara undervärderade: ONION, NAV, XSPEC, HUSH och ZER. Vad är det nu för speciellt med dessa undrar jag? Typiskt är anonym, låg market cap, ambitiös roadmap. Detta tycker jag stämmer in på 100-tals coins.

Varför lyfter de just dessa 5 coins? Betald artikel?

http://fairreporters.net/economy/best-undervalued-altcoins-to-buy-on-cryptopia/
Citera
2018-01-27, 18:03
Medlem
TheBouncers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Snubblade över "Best Undervalued Altcoins to Buy on Cryptopia in 2018". Här har de plockat ut 5 kryptovalutor som de anser vara undervärderade: ONION, NAV, XSPEC, HUSH och ZER. Vad är det nu för speciellt med dessa undrar jag? Typiskt är anonym, låg market cap, ambitiös roadmap. Detta tycker jag stämmer in på 100-tals coins.

Förmodligen, ja...
Men jag har inte kollat över projekten så kan inte uttala mig om dem
Citera
2018-01-27, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krifre
Morsning,gröngöling på Flashback men följt tråden väldigt länge. hur ser ni på rupee?, marketcap just nu ca 10m, max supply 22,92m. Sovande gigant enligt mig, goda framtids utsikter från drevs och marknadförings kampanjen har precis startat, intressant WP och roadmap som följts till punkt o pricka hittills och mycket mer kommande under året, bl.a. lansering av rupeebase.com.
Trade på cryptopia och coinexchange än så länge.
Om ni inte redan gjort det, gå gärna in och läs på rupeeblockchain.org.
Jag HODLar sen i november och tror mycket på just denna den riktar sig främst mot södra Asien tex indien, Pakistan osv
Kom gärna med åsikter
Kikat på den lite då och då sen förra året då den låg runt 0,20 för att se hur den utvecklade sig.
Men den verkar mest leva på sitt namn, som om massa indier skulle köpa den pga av namnet, nej det är rätt ointressant att befolkningen är stor där för cryptos känns avlägset och mindre prioriterat i de trakterna, annat är det med Kina och Japan ex.
Citera
2018-01-27, 19:08
Medlem
knullklassons avatar
Citat:

XSPEC och ZER har det pushats för här i tråden, framför allt den förstnämnda.
Citera
2018-01-27, 19:35
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson

Ja, du. Det har jag missat helt.
Citera
2018-01-27, 20:36
Medlem
Venators avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson

Även NAV har det pushats för här, minns att jag kollade upp men bestämde mig för att inte köpa av någon anledning...
Citera
2018-01-27, 21:44
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Även NAV har det pushats för här, minns att jag kollade upp men bestämde mig för att inte köpa av någon anledning...

Äger 11-12 olika krypto och de som tipsats här är nog de som gått sämst...

Nu har det ju varit en nedåtgående trend rakt över jämfört med en månad sen, fast tips här har nog gått sämst, de flesta minus 50-70%

Vill ju gärna hitta nån som ökar 1000% eller mer, men inte helt lätt det som det ser ut just nu.

Själv tror jag mest på ethereum , men den tror jag inte kommer öka snabbt utan långsamt.

Pilkastning rekommenderas annars för snabbare ökning...
Senast redigerad av bdbdbdbd 2018-01-27 kl. 21:53.
Citera
2018-01-27, 21:56
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Äger 11-12 olika krypto och de som tipsats här är nog de som gått sämst...

Nu har det ju varit en nedåtgående trend rakt över jämfört med en månad sen, fast tips här har nog gått sämst, de flesta minus 50-70%

Haha, det ligger en del i det. HTML är väl en av dem som skrivits fram mest här och som gått ner 50 % sedan jag köpte. Även APPC om jag minns rätt (minns inte exakt vad jag läst här och vad jag sett på andra sajter - jag har ju inte köpt bara på rekommendation här men fått upp ögonen för några här). Får se hur de utvecklas, jag har köpt för en del av det jag tjänat på mina ETH och har ingen brådska.
Citera
2018-01-27, 22:01
Medlem
Venators avatar
Det är väl en öppen fråga om hur ofta vi nu kommer att få se rörelser på 1000 % på coins som handlas på exchanges? Möjligen i riktning neråt...

Kanske har det tåget gått så att man behöver gå in på ICOs om man ska ha chans att uppleva sådana ökningar? På det flesta mogna marknader är ju en ökning på 100 % något ganska spektakulärt.

Edit: Ingen blir gladare än jag om jag har fel men jag föredrar att vara mycket försiktig i min optimism. Då ökar chanserna till glada överraskningar.
Senast redigerad av Venator 2018-01-27 kl. 22:03.
Citera
2018-01-28, 02:59
Medlem
Ad Token (ADT) ser riktigt bra ut!
Citera
2018-01-28, 09:37
Bannlyst
VIB vad tror ni om den?

Hoppas trycket håller i till måndag morgon!
Citera
2018-01-28, 12:49
Medlem
Några tankar om Nebulas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här