2017-12-28, 09:32
Medlem
Shuyins avatar
Wow vilken lirare, jag fick också googla honom. Har ett vagt minne av honom men kan inte minnas vad han var bra på direkt. Vore kul att höra vad Borell tycker om honom i dag.

Ett annat namn som är lite bortglömt där är ju även Adrian Mutu en supertalang på planen men utanför så var det sämre med disciplin och annat.
Citera
2017-12-28, 10:50
Avslutad
Nonda och Kezman dansade några somrar, men sedan var det roliga slut. Båda minns jag från Eurogoals-tiden med Chris Härenstam.
Senast redigerad av GenesisP 2017-12-28 kl. 10:52.
Citera
2018-01-04, 22:58
Medlem
Rdealss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Nonda och Kezman dansade några somrar, men sedan var det roliga slut. Båda minns jag från Eurogoals-tiden med Chris Härenstam.
Själv minns man Wesley Sonck.
Citera
2018-01-07, 17:34
Avslutad
Vad hände med Tim Krul i Newcastle? Spelade strålande och hade större klubbar efter sig men sedan blev det helt tyst.
Citera
2018-01-07, 17:47
Medlem
Fantantonios avatar
Supertalangen Ravel M minns man ju. Enorma disciplinära problem men satan vilken talang det var. Har fortsatt möjligheten att förbätttra sig, är född 93, även om det är högst osannolikt.
Citera
2018-01-07, 18:39
Medlem
Citat:
Vad hände med Tim Krul i Newcastle? Spelade strålande och hade större klubbar efter sig men sedan blev det helt tyst.
Är han verkligen bortglömd? Spelade inte han för Holland i EM-kvalet alldeles nyligen?
Citera
2018-01-07, 18:46
Medlem
Rdealss avatar
Citat:
Han är andramålvakt i ett annat PL lag. Glömt vilket. På tal om Newcastle och målvakter så ryktas en annan bortglömd (nåja) målvakt bort dit. Joe Hart på lån.
Citera
2018-01-07, 19:44
Medlem
Rdealss avatar
Vad hände med Bojan Krkic?
Citera
2018-01-07, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdeals
Vad hände med Bojan Krkic?
Han tillhör alltjämt Stoke men är just nu utlånad till Alavés. Där kan vi snacka en kille som aldrig blev så bra som man hoppades.

På tal om Stoke huserar ju en annan f.d. Barca-lirare där, nämligen Ibrahim Afellay, som ju också är en spelare som "försvunnit" på senare år. Har mäktat med 3 mål i klubben sedan 2015 men har som bekant också varit väldigt skadeförföljd. Den evigt unge Ibrahim blir 32 i maj och lär återvända till Holland inom kort ifall jag får gissa.

Stoke hade enligt mig en rätt spännande uppsättning offensiva spelare som kom in med några års mellanrum - Arnautovic (nu i West Ham), Krkic, Afellay och Shaqiri. Inte alls den typen av lirare man brukar förknippa klubben med men det kändes som att de hade något spännande på gång där. Tillsammans med ett gäng original från öarna - Crouch, Whelan, Ireland, Walters, Shawcross, Adam m.fl. - var och är det en ganska udda samling.

Även Jese, den gamle Realspelaren, är utlånad till Stoke på tal om spelare som försvunnit.
Citera
2018-01-25, 23:08
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Ganso var väl en sån där supertalang som nämndes med Neymar. Dom spelade i Santos samtidigt har jag för mig. Ganso skulle vara nästa Kaka

Han minns man från typ FIFA 11-12 haha köpte alltid han på karriärläget då han hade i princip bäst potential av alla spelare
Citera
2018-01-26, 21:11
Medlem
patriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Han minns man från typ FIFA 11-12 haha köpte alltid han på karriärläget då han hade i princip bäst potential av alla spelare

Yes! Han hade sjuka stats på FM 10-11-12, var alltid eftertraktad av storklubbarna
Citera
2018-01-27, 14:37
Medlem
Någon som vet vad som hände med Leandro Damião från Santos? Värvade honom till Barcelona i Football Manager 2013 och gjorde under den säsongen mer mål än Messi irl så spelade han några matcher för Brasilien bland annat så gjorde han mål mot Sverige i en träningsmatch på Råsunda men från 2013 har det varit helt tyst
Senast redigerad av timpen22 2018-01-27 kl. 14:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in