Citat:
Ursprungligen postat av
Wierdandsweet
Jag har följ denna tråd sedan start, Ett par av dom bla avd9/Sheele som jag syftar på va tidiga med källor/terorier som stämmde överens med det som sedan kom fram i media.Tyvärr fick dom skit kastat i ansiktet och valde därmed att lämna tråden.Det va inte mödan värt. Många här på tråden väljer att gå emot fakta och vad som allmänheten hittills fått ta del av.Flickorna va sjuka (läkarintyg har bekräftats).Även om den ena uppfattades som frisk för ett x antal mån sedan så är det ju faktist så att sjuka ska bli sämre både fysiskt och psykiskt på kort tid beroende på sjukdom.Föräldrarna va Överens om att ta barnen och sina egna liv likförbannat ska det skyllas på den ena och den andra trots underskrift av båda.
Att OH blivit mager ochh tappat hår som vissa i tråden hakat upp sig på är tydliga tecken på Tress/Sämre mående.
Tycker denna *Familje tragedi*som media kallar det är ganska simpel att se ur föräldrarnas perspektive hur hemskt det än är av handling.
Ja du får givetvis tycka och tro vad du vill, men det betyder inte att alla andra ska följa det spåret.
Det var ju ett stort skämt vilket beskrevs på andra plattformar på internet, som ett skämt typ om PM på Flashback.
Jag saknar inte det här PM dravlet och dessa påtvingade åsikterna om en massa snömos, och gjorde klart tidigt att jag inte var speciellt intresserad.
Ingen skyller på ett förbannat dugg, men saken är inte utredd än. Dödsorsakerna okända och det polisen meddelat betyder ju inte att familjens lärare eller lärarinnor inte vill uppmärksamma att den lilla flickan var fullt frisk i maj trots att föräldrarna var på skolan och misstänkte samma sjukdom och planerade för anpassad studiegång åt den yngsta flickan. Det stinker här så anser du att du känner dig färdig med fallet, så begriper jag inte vad du gör här. Det är bra mycket mer seriositet av vad Höglund tar fram än det som framkommit i tråden.
Det är mord ett dubbelmord ingenting annat.