Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianX
Så vad du säger är att alla är ansvariga för sin "hatsvans", t ex Hanif Bali och Katerina Janouch, trots att de inte uppmanar någon till någonting, men #jagärhär inte har något ansvar alls för de som är medlemmar?
Om man har en grupp som påbjuder ett visst beteende så är man ansvarig för om ens medlemmar uppvisar ett diametralt motsatt beteende i dennes namn. Antingen tar man ansvar för det eller så utesluter man dem. Men det är fortfarande väldokumenterade faktum att man inte är välkommen i #jagärhär om man har fel politisk åsikt men är välkommen om man har rätt åsikt men en väldokumenterad näthatare. Finns otaliga exmepl i denna tråd men ingen bemöter det med något annat än det rent infantila "var och en bestämmer ju själva på Facebook vad man gör".
Är ju precis det jag säger att dom inte är. Om en följare till Hanif börjar mordhota och börjar med hets mot folkgrupp i sociala medier ska Hanif få fan för det och hängas ut???
NEJ, det är ju precis det jag menar..
Samma sak i en grupp. Admins för en grupp ansvarar för det som skrivs I en grupp, vad medlemmar gör utanför en grupp har ingen admins i några grupper nått ansvar för.
Jag vet inte hur många ggr jag försökt förklara detta för er.. tydligt att detta gäller endast jäh gruppen av nån anledning.
Är era jävla foliehattar så tjocka att det inte går in?
Varför är det ENDAST jäh gruppens admins som ska ha den regeln, inga andra grupper eller sidor?
Jag bara undrar, börjar bli rätt less på det där nu.