Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-26, 01:16
  #1
Medlem
Dennis-Vatans avatar
Tja

Vad är den sjukaste hallucination du fått? efter att du tagit en drog

Och vad var det för drog?

Det sjukaste jag varit med om var när en polare gav mig några piller. Jag vet dock inte vad det var för piller men det skulle tydligen vara som Lyrica.

Efter jag käkat pillret så käka jag också 2 benzo, Vilket kanske inte var så bra ide att blanda med. Jag rökte också en joint till de.

Efter cirka 30 minuter så smällde effekten till hårt.

Det blev för mycket och inte bara det. Jag såg en massa demoner som hade horn samt gjorde rörelser och mycket grimaser mot mig.

Jag blev inte rädd men jag tyckte det var jobbigt som fan att se dessa varelser.

Så fort jag blunda och öppna ögonen så stod det alltid en demon precis framför mitt ansikte och gjorde grimaser

Jag skämtar inte dessa såg exakt ut som onda demoner. Efter flera timmar så såg jag inte dessa varelser och jag kunde somna efter det.
Citera
2018-01-26, 01:23
  #2
Avstängd
eminent-dietists avatar
Tog svamp och rökte hasch, själv hemma i min lägenhet. Det var sommar och grannarna hade fest. Det tjoades och dracks men jag störde mig inte nämnvärt till en början.

Efter ett tag övergick deras tjoanden och glada konversioner till lömska diskussioner om hur de skulle mörda mig och bränna upp mig i min lägenhet.

Jag kröp runt på golvet för jag trodde de var utanför på gatan och spanade in. Beväpnad med knivar, hammare och yxa förflyttade jag mig runt i lägenheten som jag började barikadera. Somnade efter många timmar i garderoben.
Citera
2018-01-26, 01:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis-Vatan
Tja

Vad är den sjukaste hallucination du fått? efter att du tagit en drog

Och vad var det för drog?

Det sjukaste jag varit med om var när en polare gav mig några piller. Jag vet dock inte vad det var för piller men det skulle tydligen vara som Lyrica.

Efter jag käkat pillret så käka jag också 2 benzo, Vilket kanske inte var så bra ide att blanda med. Jag rökte också en joint till de.

Efter cirka 30 minuter så smällde effekten till hårt.

Det blev för mycket och inte bara det. Jag såg en massa demoner som hade horn samt gjorde rörelser och mycket grimaser mot mig.

Jag blev inte rädd men jag tyckte det var jobbigt som fan att se dessa varelser.

Så fort jag blunda och öppna ögonen så stod det alltid en demon precis framför mitt ansikte och gjorde grimaser

Jag skämtar inte dessa såg exakt ut som onda demoner. Efter flera timmar så såg jag inte dessa varelser och jag kunde somna efter det.

fyfan, det låter inge vidare.hade med haft problem att sova.

min värsting är att jag skulle ut o röka holk efter en kväll med alldeles för mycket MDMA. skulle hitta mina skor (det var rätt mörkt) såg fan dojjor överallt på golvet, visste inte vart jag skulle sätta fötterna. slutade med att jag gick ut barfota. hellre det än lyricademoner dock, fyfan
Citera
2018-01-26, 02:14
  #4
Medlem
Bonnatorps avatar
Spice, hade hemmafest och hade gått in på rummet en sväng.
Plötslig hör jag hur alla börjar prata om att jag är bög och kommer överens om att knulla i resten av lägenheten bara för att jävlas. Jag sitter kvar och lyssnar och undrar var i helsike de fick det ifrån, min tafatthet inför tjejer åsido.
Alla stönar otroligt mycket samtidigt som de säger allt möjligt hemskt om mig, och jag får till slut nog och öppnar dörren som en dåre.
Alla står med kläderna på och umgås precis som vanligt, utan en aning om varför jag stövlar ut och är förbannad.
Veckan efter talade jag om mitt testamente för katten medan polishelikoptern surrade utnför och väntade på mig, men det kom aldrig några poliser för att mörda mig.

Ett annat tillfälle var när jag precis hade blivit ihop med mitt ex.
En vän, en gammal bekant och en ny bekant kommer förbi, och vi röker spice. Jag får för mig att den nya bekanta hatar mig och vill mörda mig, och har övertygat den gamla bekanta om att kasta in en granat i trappuppgången (precis bredvid där min säng stod). Låg och skakade halva natten och hörde hela tiden ringar som ramlade mot stengolvet, människor som ropade "nu jävlar ska han få" eller "nu smäller det" och fönster som krossades. Saker som aldrig sker i min stad helt enkelt.
Därtill var jag samtidigt övertygad om att de hade förgiftat vattenflaskan bredvid sängen, och att min flickvän var med på det. Så jag drack som en dåre för att inte riskera att vrida mig i plågor och överleva.

De värsta vanföreställningarna har alltid varit på spice. Tankeläsning, myror i örat, pratat med fåglarna, trott att jag varit ensam i universum och allt därefter.
Har minst sagt fått mig att undra om jag kanske är lite schizo, men nykterheten jag anammat nu känns alldeles för stilla. Tror jag.
__________________
Senast redigerad av Bonnatorp 2018-01-26 kl. 02:18.
Citera
2018-01-26, 02:50
  #5
Medlem
FashionMonsters avatar
Imovane, ger riktigt skeva visuella hallucinationer!
Första gången jag provade blandade jag med stilnoct också
var så sjukt: en bokhylla tre meter ifrån mig såg ut att vara på högra sidan korrekt, tre meter från mig medans den vänstra sidan av bokhyllan var två meter närmare.

Lika dant med sömngivande mediciner som Lorazepam, mattorna typ flyter och rör sig, åker konstant som en flygande matta på golvet, hur åker den framåt men står still ändå?
Citera
2018-01-26, 04:01
  #6
Medlem
hejonlineAPs avatar
drack en svampshake i indonesien, och det var första gången. Eller egentligen andra. Första gången var svamparna svaga och vi kände ingenting.
Så andra gången beställde jag en shake på en bar, och om frågade,, medium eller strong. Stog strong.

I början hade jag bara skrattnoja, och kände att jag inte kunde vara inne på hotellummet.
Några timmar senare eskalerade allt. Jag trodde 100% att jag skulle dö- hade ångest. bad min partner att slå mig Ville att han skulle göra illa mig så jag skulle vakna till. Slog mig själv. Ville dö/ville inte dö.
Hade sån ångest i kanske 4 timmar innan det gick över. Men som tur är blir man inte ''bakis'' på sånna svampar.
Men har provat efter det och det är min favoritdrog. Har provar i de flesta länder i sydostasien- Men de bästa finns bara på några öar i indo.
Citera
2018-01-26, 05:13
  #7
Medlem
Goose420s avatar
Dmt, tror det var runt 5e gången jag testade på det men 2a gången jag lyckades bryta igenom. Strax innan jag sögs ut i universum och rörde mig i alienreptilernas dimension dök djävulen upp i mitt vardagsrum.

Han hade de typiska karaktärsdragen man kan tänka sig att djävulen har, stor och röd med horn med väldigt onda ansiktsdrag samt en underlig mustasch och ett ont skratt som hade en ekande kvarhängande effekt.
Det gick inte heller att kolla bort eller blunda då han förblev i mitten av mitt synfält oavsett vart jag vred och vände huvudet. Själva dmt-trippen i sig visade sig vara bland de bästa någonsin dock.
Citera
2018-01-26, 07:19
  #8
Medlem
Jordens undergång, eller ja iaf Sveriges.
Kollade ut genom lägenhetsfönstret och såg alla bilar köra i panik huller om buller samtidigt som missiler träffade marken och exploderade.
Skev som jag var ställde jag mig i salut och var beredd att möta min skapare

Tog 200ug syra och rökte hasch, hade inte rökt på över en vecka och alla som röker dagligen vet nog hur skev man blir då man sänkt toleransen.
Citera
2018-01-26, 17:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
Jordens undergång, eller ja iaf Sveriges.
Kollade ut genom lägenhetsfönstret och såg alla bilar köra i panik huller om buller samtidigt som missiler träffade marken och exploderade.
Skev som jag var ställde jag mig i salut och var beredd att möta min skapare

Tog 200ug syra och rökte hasch, hade inte rökt på över en vecka och alla som röker dagligen vet nog hur skev man blir då man sänkt toleransen.

Hahaha, klockrent. Panikartat antar jag? Visste du på nån nivå att det bara var hallisar? Skulle vilja läsa tripprapport om detta. x)

Själv har jag aldrig haft särskilt skeva hallisar direkt, såg illuminati symboler som ögon och pyramider, ihop med skeva ansikten som verkade vilja mig nåt illa. Cev's så var bara att öppna ögonen och skratta bort det. Kul tråd!
Citera
2018-01-26, 19:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klintebo1
Hahaha, klockrent. Panikartat antar jag? Visste du på nån nivå att det bara var hallisar? Skulle vilja läsa tripprapport om detta. x)

Själv har jag aldrig haft särskilt skeva hallisar direkt, såg illuminati symboler som ögon och pyramider, ihop med skeva ansikten som verkade vilja mig nåt illa. Cev's så var bara att öppna ögonen och skratta bort det. Kul tråd!

Haha kvällen började riktigt bra med asgarv, sen kom det lite dålig energi vilket gjorde att jag "sneade",
Jag var helt väck men visste någonstans att jag tagit syra så jag fick aldrig riktigt panik.
Hade dessutom en bra vän som satt med mig och lugnade mig.

10 minuter trodde jag att jag skulle dö, 10 minuter senare var det lugnt, fram och tillbaka så till sist släppte det.

Trodde även att jag skulle återfödas som en myra och hörde hur "myrornas ledare" pratade med mig om hur vi skulle ta över världen haha riktigt skev kväll...
Glad att vara tillbaka
Citera
2018-01-26, 19:48
  #11
Medlem
Det absolut sjukaste och verkligaste skedde under en cykeltur ca kl. 03.30 på natten.
Hade stoppat i mig en hel del DOM (DOB? Något annat?) och var besviken och uttråkad efter några timmar då trippen verkade utebli, förutom stimuleringen.

Hade inga bens så släpade fram cykeln för att besöka en polare.
Strax efter jag lämnat huset började jag se en lastbil som jagade mig och höra röster, bl.a. barn som hånskrattade och gapskrek åt mig vart om vartannat. Har nog aldrig panikcyklat så jävla fort som jag gjorde då.

Abstrakta varelser med tusen ögon på svamp är inget i jämförelse, det sjuka låg i just avsaknaden av trippigt mindset vilket fick hallisarna att verka så mycket mer verkliga.
Citera
2018-01-27, 01:20
  #12
Medlem
Dennis-Vatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FashionMonster
Imovane, ger riktigt skeva visuella hallucinationer!
Första gången jag provade blandade jag med stilnoct också
var så sjukt: en bokhylla tre meter ifrån mig såg ut att vara på högra sidan korrekt, tre meter från mig medans den vänstra sidan av bokhyllan var två meter närmare.

Lika dant med sömngivande mediciner som Lorazepam, mattorna typ flyter och rör sig, åker konstant som en flygande matta på golvet, hur åker den framåt men står still ändå?


Håller med dig. Imovane kan man få rätt sjuka hallishar. Speciellt om man rökt en joint till det. Fyfan aldrig mer.

Det jag såg var en massa bokstäver med röd text bara forsa ner överallt i lägenheten.

Samtidigt såg kag genomskinliga tomte gubbar, med spjut och hugger mig. Det sjuka var att jag fick ont det stället dem högg i.

Nu hållet jag bara mig till benzo
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback