2018-01-20, 13:59
Medlem
skunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cring3
Vilken tid tycker ni är bäst att befinna sig på plattan?

11-15 bäst är väll nått i mellan det
Citera
2018-01-22, 15:09
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend
Jag undrar det här också. Har aldrig stött på vitt någonsin...

Har det nångång varit horse med fentanyl i, i sverige? I USA känns det som att det är väldigt vanligt att det är det.
Jag har hört att det var en våg av fentanylbank runt 2005 i Stockholm och folk dog. Men det var innan min tid, så inget jag kan lova.
Citera
2018-01-22, 21:00
Medlem
Cring3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
11-15 bäst är väll nått i mellan det

Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Beror på vad du vill ha därifrån.
11-15 gäller i regel när man vill ha sub.
H finns i princip dygnet runt men blir svårare att hitta framåt kvällen/natten med undantag för perioder då det råder torka som nyligen.

Edit: någon härifrån som ska dit idag och vill ses? PMa

Tack för svar. Är främst h jag letar efter, men tack för info om sub. Frågade annars mest bara för att se vad andra anser. När jag är där så är det oftast runt 19-20 tiden och då har det alltid funnits. Var där e engång runt 13.30 och då hitta jag ingen förens kl.15. Så har i princip satt en tid för mig att när det gäller vardag så ska det inte vara nåra problem mellan 15-21 i princip. Men bra att veta att det ska gå hela dagen även fast jag oftast inte kommer kunna under förmiddagen och tidig eftermiddag. Sen var jag där engång runt 22 och trodde inte det skulle gå, men jodå!
Citera
2018-01-25, 10:35
Medlem
storpungens avatar
Akta er för kineserna som säljer piratkopierat heroin. China white.
Citera
2018-01-25, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen

Inte bara kinesernatyvärr:/ Tänk på det alla, det luktar och smakar konstigt, kemiskt-beskt på något vis.
Be careful out there
Citera
2018-01-25, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Handlar inte på plattan själv men mest nyfiken.. China White är en slags fentanyl-analog eller? Lätt för OD?
Citera
2018-01-25, 11:24
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Handlar inte på plattan själv men mest nyfiken.. China White är en slags fentanyl-analog eller? Lätt för OD?
Stämmer
Citera
2018-01-25, 16:50
Medlem
Cring3s avatar
Kineser på plattan? Har jag aldrig sett. Annars är jag intresserad att testa fenta...
Citera
2018-01-25, 17:48
Medlem
DreamRs avatar
Nån som haft nån lycka med att handla Boll/H på plattan idag? tydligen är det torka nu IGEN, och ingen av mina vanliga kranar har..

Somsagt, nån som varit där IDAG och haft nån lycka?

mvh
Citera
2018-01-25, 17:58
Medlem
Om man ska handla på plattan, hur bör man gå tillväga? Antar att man inte gör själva dealen på plattan? Om man ska inhandla H vilken terminologi ska man använda? Används termen "kabbe" fortfarande? Har inga planer att åka till plattan, bor inte ens i Stockholm. Är mest nyfiken!
Citera
2018-01-25, 18:27
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamR
Nån som haft nån lycka med att handla Boll/H på plattan idag? tydligen är det torka nu IGEN, och ingen av mina vanliga kranar har..

Somsagt, nån som varit där IDAG och haft nån lycka?

mvh

Inte varit där sen förra helgen men konstigt som fan med en så stor torka IGEN.
Folk åker in och ut, kan det vara varför du inte stött på dom vanliga gubbarna?
Själv sett många bytas ut med tiden sen i somras.
En del är ju bara där och raggar nya kunder då och då men möts upp på andra ställen än plattan.
Tänkte ta en sväng imorgon men nu vettetusan. Kanske bara blir en bit hasch istället.
Citera
2018-01-25, 18:48
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Inte varit där sen förra helgen men konstigt som fan med en så stor torka IGEN.
Folk åker in och ut, kan det vara varför du inte stött på dom vanliga gubbarna?
Själv sett många bytas ut med tiden sen i somras.
En del är ju bara där och raggar nya kunder då och då men möts upp på andra ställen än plattan.
Tänkte ta en sväng imorgon men nu vettetusan. Kanske bara blir en bit hasch istället.

Jag vet, skitskumt! nej alltså det är inte att mina kranar torskat, utan att ingen har något. Så skumt när alla får slut samtidigt.. Andra gången sedan nyår detta händer! Jag misstänker att det är högre upp i ledet, dvs dom som säljer femmorna till kranarna som sen säljer bollar..

Någon annan som varit på plattan idag och har haft någon lycka med H/boll?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in