2017-12-27, 19:01
  #1141
Medlem
lah-mis avatar
Svängde förbi plattan idag för att fixa H. Mängder av snutar och inga gambianer utanför BK. Frågade först en lång, sliten svensk pundare som försökte blåsa mig. Sen träffade jag på ett gäng rätt slitna horseare som hjälpte mig att lösa, fick följa med till deras kran en bit bort och köpte 3 bollar för 400. Det var vitt smack och av god kvalitet. Jag hade nog tur, var försiktiga ni andra, både vad gäller blåsningar och snutar.
Citera
2018-01-05, 19:00
  #1142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Ganska sjukt att plattan lever vidare med all internethandel, darknet, webbshoppar osv. Känns som de flesta kan få sina varor hem i brevlådan på ett dygn med några musklick?

Eller är pundare för dumma för att lära sig använda bitcoins/tor/läsa på lite om kryptering?

Inte alltid man kan se till att ligga i fas om man säger så. Speciellt inte om det gäller opioider som H, oxy och morfin. Svårare att planera framåt när det gäller kortverkande opioider. (Så har jag upplevt det själv iaf.)

Går man på sub/metadon däremot, så är det mkt lättare att ligga lite före, och planera för en månad framåt åt gången.

Däremot så är det faktiskt billigare att handla opioider på gatan än på darknet, om man inte beställer sub från nåt annat land då.

Oxy/morfin etc, är ju svindyrt på darknet, även utanför landet. På fs ligger ju priserna fan på 10kr/mg emellanåt, både på oxy och morfin. Fattar inte hur folk kan handla för dom priserna.

Heroin ligger dock bättre till prismässigt på darknet, runt 1000kr/grammet. Subben ligger på 250-450kr/st. Vilket blir minst 300spänn för en sub, med växling och allting.

Bor man då i sthlm så blir det billigare att dra till plattan och handla typ 5-6st sub för 1000kr max. Och man får dom i handen direkt. Dock större risk att torska.

Känns dock som man snart måste ut på gatan iaf, då alla säljare på FS verkar skita i att ens ta emot ordrar just nu. Men det är en diskussion för en annan tråd. Så stannar där.

// EUO
Citera
2018-01-06, 03:47
  #1143
Medlem
Cring3s avatar
Håller med EUO om att det inte är så enkelt att planera med opiater. Sen tycker jag inte alls det är bättre att använda darknet/nät-shoppar, iaf inte för opiater. Dels vill man ha de snabbt och sen skulle det aldrig falla mig in att köpa för såna överpriser det är. Sen vet man även inte hur kvalitén är, men det vet man när man går till sin lokale. Man vet helt enkelt vad man får och hur mycket man får.

Btw angående topic. Någon som märkt av mindre aktivitet på plattan? Har märkt av att det varit svårare senaste tiden. Fick höra att några stora torskat och att det påverkat även de mindre.
Citera
2018-01-06, 18:02
  #1144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cring3
Håller med EUO om att det inte är så enkelt att planera med opiater. Sen tycker jag inte alls det är bättre att använda darknet/nät-shoppar, iaf inte för opiater. Dels vill man ha de snabbt och sen skulle det aldrig falla mig in att köpa för såna överpriser det är. Sen vet man även inte hur kvalitén är, men det vet man när man går till sin lokale. Man vet helt enkelt vad man får och hur mycket man får.

Btw angående topic. Någon som märkt av mindre aktivitet på plattan? Har märkt av att det varit svårare senaste tiden. Fick höra att några stora torskat och att det påverkat även de mindre.

Det råder mäktig torka, ja. Iallafall på rökvaror. Vitt verkar finnas, dock inte alltför mycket just på plattan.

Tråkigt men kommer nog studsa tillbaks inom kort.
Citera
2018-01-06, 23:35
  #1145
Medlem
Jag fick ockdå förklaringen av några stackare, det var torka och att det gjorts feta tillslag.
Citera
2018-01-07, 13:40
  #1146
Medlem
Vad jag har hört är att vissa åkt fast vid gränsen förra veckan och nu väntar hela stan på en förändring vid gränsen (fattade inte om det gällde Malmö el Arlanda?). Den torka som började i orterna dagarna innan nyår har definitivt nått plattan nu. Avråder folk att generellt bli scammade där i dagsläget, tror att det är ytterst svårt att få fram några varor där när de gambianer jag har telefonnr till inte ens kan jaga fram några bollar från sina bekanta.

Hoppas alla där ute tar hand om sig när detta rullar igång igen vilken dag som helst nu, är rädd att vi antagligen kommer se en del överdoser.
Citera
2018-01-08, 01:44
  #1147
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egoSystem
Vad jag har hört är att vissa åkt fast vid gränsen förra veckan och nu väntar hela stan på en förändring vid gränsen (fattade inte om det gällde Malmö el Arlanda?). Den torka som började i orterna dagarna innan nyår har definitivt nått plattan nu. Avråder folk att generellt bli scammade där i dagsläget, tror att det är ytterst svårt att få fram några varor där när de gambianer jag har telefonnr till inte ens kan jaga fram några bollar från sina bekanta.

Hoppas alla där ute tar hand om sig när detta rullar igång igen vilken dag som helst nu, är rädd att vi antagligen kommer se en del överdoser.

Varit sjuk torka ja, men jag har koll på Gambianerna så får ärlig info när jag frågar och dom sa igår eller idag (till andra har dom sagt tomorrow i en vecka nu) och mycket riktigt.. Nu har jag kunnat börja köpa igen!

mvh
Citera
2018-01-08, 13:00
  #1148
Medlem
nu har även jag kunnat handla h efter en lång torka.
Citera
2018-01-10, 18:05
  #1149
Medlem
skunkys avatar
det är stor torka just nu men finns både jonk och thaismack de gamla pundarna som pundat i 30 år sa att den nästan dog av en halv boll så är riktigt potent just nu det vita som finns
Citera
2018-01-12, 11:44
  #1150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
det är stor torka just nu men finns både jonk och thaismack de gamla pundarna som pundat i 30 år sa att den nästan dog av en halv boll så är riktigt potent just nu det vita som finns

Nu rullar det ju på precis som vanligt med rökhorset.

Gällande vitt heroin, är det gambianerna som sitter på det också? Aldrig stött på det nämligen så nyfiken.
Citera
2018-01-16, 12:30
  #1151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horseman4
Nu rullar det ju på precis som vanligt med rökhorset.

Gällande vitt heroin, är det gambianerna som sitter på det också? Aldrig stött på det nämligen så nyfiken.

Jag undrar det här också. Har aldrig stött på vitt någonsin...

Har det nångång varit horse med fentanyl i, i sverige? I USA känns det som att det är väldigt vanligt att det är det.
Citera
2018-01-16, 22:44
  #1152
Medlem
Cring3s avatar
Vilken tid tycker ni är bäst att befinna sig på plattan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in