Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Fast det där är ju dina fantasier, fortfarande. Du borde kanske söka för dem? Annat folk kan inte leva sig in i sådant där, som du och Magica gör hela tiden...
Jag, Remark m.fl utgår från vetenskapen, vad forskningsresultat och studier visar om sexualsadister som torterar, dominerar och dödar för sina lustars skull. Det är enda sättet att försöka begripa denna djävulska ondska. Själv så utgår du ifrån dina fördomar, din beundran för mördaren, din avundsjuka gentemot vackra, duktiga och unga journalister samt ett extraordinärt kunskaps och faktaförakt.
Mördarkrameri och förtal av offer är aldrig vackert men du drar det till en nivå jag aldrig varit med om förr, du beter dig som om du vore förblindad av kärlek till denne avskyvärde man. Är bara att beklaga, förmodligen mår du inte bra och har det jävligt ensamt där framför datorn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Jag har faktiskt läst en studie där det konstaterades, att kvinnor visar mer hud när de har ägglossning. Sedan är detta naturligtvis genomsnitt och statistiska skillnader - det betyder inte att alla kvinnor reagerar på sina hormonsignaler så, eller ger efter för dem. Men jag tycker man ska vara uppmärksam på vilka signaler man KAN skicka ut, och vilka som KAN uppfatta dem - mycket går ju även genom kroppsspråk, lukter (feromoner) o.s.v., och kan vara stick i stäv mot det som sägs verbalt - och hur det kan sluta under vissa omständigheter. Det är bara sunt förnuft.
Men i det här fallet visade inte offret "mer hud" än vem som helst en vanlig dag på arbetsplatsen. På vilket sätt har din ägglossnings/hud-studie med mordet på Kim att göra? Det är ju Madsen, som förmodligen bundit fast offret, sett till att komma åt hennes nakna hud, hennes kropp - för att tortera och döda henne. Hade han ägglossning då, eller på vilket vis hänger studien samman med fallet?