Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag delar helt din uppfattning om bakgrunden till varför detta förfärliga hände. Kim råkade bara vara på fel plats vid fel tidpunkt.
Hans längtan att få återuppleva den gigantiska njutningskänslan och känna den ljuvliga euforin skölja över honom kommer aldrig någonsin att avta.
Nej, förvaring är det enda rätta för denne gärningsman.
Fast det där är ju dina fantasier, fortfarande. Du borde kanske söka för dem? Annat folk kan inte leva sig in i sådant där, som du och Magica gör hela tiden...
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Brunst? Är du fullständigt galen? Kor och hästar blir brunstiga. Och du då. Minskat riskerna hade hon gjort om hon överhuvudtaget inte någonsin stött på namnet Peter Madsen. Läs nu den artikel som ligger ut sen en halvtimme i Expressen. Och lär. Det är såååååå planerat detta.
https://www.expressen.se/kvallsposten/kim-walls-sista-tid-innan-hon-klev-pa-ubaten/
Jag har faktiskt läst en studie där det konstaterades, att kvinnor visar mer hud när de har ägglossning. Sedan är detta naturligtvis genomsnitt och statistiska skillnader - det betyder inte att alla kvinnor reagerar på sina hormonsignaler så, eller ger efter för dem. Men jag tycker man ska vara uppmärksam på vilka signaler man KAN skicka ut, och vilka som KAN uppfatta dem - mycket går ju även genom kroppsspråk, lukter (feromoner) o.s.v., och kan vara stick i stäv mot det som sägs verbalt - och hur det kan sluta under vissa omständigheter. Det är bara sunt förnuft.
Angående "planerat" så bevisar inte detta att det var planerat. JA han kan ha suttit och googlat på kvinnor som kontaktat honom de senaste månaderna, för att han ville få med sig en kvinna att våldta och kanske mer. MEN han kan också ha suttit och tänkt "nu är det inte så bråttom längre när raketuppskjutningen ändå inte blir av, så nu hinner jag klämma in ett par intervjuer så jag får mer publicitet och i förlängningen mer pengar. Låt se vilka journalister som har hört av sig, och som jag inte haft tid att svara".