2018-01-25, 07:14
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hur kan man som vuxen karl bli "strypt" av typ en femåring, för dottern var inte mkt äldre än så vid omgändertagandet?

Jimmy har manupulerat T totalt. Man behöver som vuxen INTE misshandla en femåring oavsett vad den gör. De har ju armar och ben som kycklingar!

Aha! Nej, en 5-åring har ingen styrka för att strypa en fullvuxen man.

Och är barnet 5 år blir det ju aldrig straffat. Straffad blir man bara om man är 15 år när brottet begåtts.
2018-01-25, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Dotterns mamma snacka skit om Jimmy o Jimmy blev strypt av sin dotter o då fick Jimmy försvara sig sin dotter så när polis sa att dottern skulle få straff då tog Jimmy straffet istället för va snäll mot sin dotter fast dottern va dum mot han

Tyvärr så har Jimmy ljugit för dig, det kan inte ha gått till sådär. I Sverige kan man inte ta på sig någon annans straff. Blev han dömd för misshandel? Fick han sitta i fängelse?
2018-01-25, 07:54
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klibbi
Tyvärr så har Jimmy ljugit för dig, det kan inte ha gått till sådär. I Sverige kan man inte ta på sig någon annans straff. Blev han dömd för misshandel? Fick han sitta i fängelse?

Eller var det kanske såhär att Jimmy fick reda på att polisen skulle dra Jimmys 5åriga dotter inför rätta för mordförsök (hon försökte ju strypa honom). Men detta kan Jimmy inte acceptera att en 5åring ska bli eventuellt fälld. Då transfereras Jimmy och blir Hjälte-Jimmy och säger att han tar straffet istället. Istället för att berätta att hela historien var något överdriven så säger han att han misshandlat dottern för att... för att... ja där tar min fantasi slut!
2018-01-25, 08:58
Medlem
Mogna-Meloners avatar
PRECIS SOM VI BEFARADE!

En användare på rättegången har skickat detta:

Citat:
Therese är ”sjuk”. Inlagd på akuten. De dividerar nu om de ska senarelägga förhandlingen eller dra vissa delar idag...

Hon fegade ur precis som vi väntat...
2018-01-25, 09:10
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
PRECIS SOM VI BEFARADE!

En användare på rättegången har skickat detta:

Hon fegade ur precis som vi väntat...

Haha! Lika säkert som att solen gick upp även idag!
2018-01-25, 10:28
Medlem
SmygarBerits avatar
Oj, vilken otur hon har Therese. Hoppas hon är frisk nog tills nästa tillfälle det ska vara förhandling
2018-01-25, 10:36
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Fått detta PM:

Citat:
Nästa förhandling blir 31/1 kl 08:30.
2018-01-25, 10:43
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Fått detta PM:

Haha vilken soppa! Det är så genomskinligt så man blir mörkrädd! Jag sätter en hundring på att det inte blir av den 31/1 heller
2018-01-25, 10:58
Medlem
Sainsburyss avatar
Alltså jag vill inte ens att Terese ska behöva genomgå en rättegång. Dom kan ju vara jävligt obehagliga, och för en person som inte är som alla andra måste det vara ännu värre.

Hon kommer inte att få fängelse ändå. Ge henne bara hjälp på en gång och skit i rättegången, det kostar bara skattepengar och orsakar en person som inte mår bra ännu värre svårigheter i livet.

Du och jag hade kunnat sitta igenom en rättegång, men inte Terese.
2018-01-25, 11:19
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Alltså jag vill inte ens att Terese ska behöva genomgå en rättegång. Dom kan ju vara jävligt obehagliga, och för en person som inte är som alla andra måste det vara ännu värre.

Hon kommer inte att få fängelse ändå. Ge henne bara hjälp på en gång och skit i rättegången, det kostar bara skattepengar och orsakar en person som inte mår bra ännu värre svårigheter i livet.

Du och jag hade kunnat sitta igenom en rättegång, men inte Terese.

På ett sett håller jag med dig men på ett annat icke! Vi pratar om en människa som har försökt sätta Joel i en så taskig sitts som det bara går, hon hade kunnat förstörs hans liv för all framtid. Tänk om folk hade trott att det verkligen var han som skulle mörda, döda och spränga?
Det som gör att jag håller med dig är att hon är efter och inte förstår resultaten av sina handlingar och du har så rätt när du säger att ge henne hjälp istället, för det är just hjälp hon behöver!
2018-01-25, 11:21
Medlem
SmygarBerits avatar
ja, man blir ju riktigt nyfiken på vad hon hade för fel. Panikattack? Ångest? Lepra? Tarmras? Magknip? Migrän? Nageltrång?
2018-01-25, 11:23
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
ja, man blir ju riktigt nyfiken på vad hon hade för fel. Panikattack? Ångest? Lepra? Tarmras? Magknip? Migrän? Nageltrång?

Kisseriet som omnämnts tidigare eller gallsten som hon skrev på Facebook tidigare i veckan.

31 januari är det något av dessa två alternativt någon nytt hon drar till med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in