2018-01-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Exakt vad är det som är onormalt? Bara pingstvänner höjer ett ögonbryn över det här.

Så du springer omkring och runkar offentligt och sprutar ner gymutrustning? Bra att veta...
Citera
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Exakt vad är det som är onormalt? Bara pingstvänner höjer ett ögonbryn över det här.
Jag tror tvärtom. Pingstvänner och andra religiösa grupper älskar sånt här. På riktigt.
Citera
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Nu är det lite onödigt att begå otukt på offentliga platser men tycker nånstans det är rätt befriande att en makrill på SVT knullar som inåt bara helvete framför kameran. Som heterosexuell man skulle jag inte klaga om Tilde de Paula hade samma hobby. Trist han fick kicken.

Det är ju olagligt att dra en Tarzan på offentlig plats.
Olagligt för att det är ett perverterat beteende.
Citera
2018-01-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Gränsen är väl passerad för länge sen när man svinar ner andras lokaler och ofredar andra personer. Detta har dock inget med moralpanik att göra utan handlar om vanligt sunt förnuft och respekt för andra människor. Hade han hållt till i sitt eget sovrum och enbart delat sitt intresse med likasinnade hade jag brytt mig mindre.

Absolut han blev påkommen. Av egen klantighet också vad det verkar. Och det bryter mot gymens policy får man anta. Men liknande sker ständigt på gymmen. Det rapporterar de själva. Om du läser tidigare inlägg av en person med tillhörande länk om den saken. Det är inte unikt.
Citera
2018-01-24, 16:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Nu är det lite onödigt att begå otukt på offentliga platser men tycker nånstans det är rätt befriande att en makrill på SVT knullar som inåt bara helvete framför kameran. Som heterosexuell man skulle jag inte klaga om Tilde de Paula hade samma hobby. Trist han fick kicken.

Nej just den biten kan man inte klaga på direkt. Det ofina är ju att spruta sperma på gymredskap. Det och att runka i offentliga miljöer som på gymmet och närmast vilja att någon kommer in och upptäcker honom det är ju både olämpligt som möjligt lagbrott. Annars är det bara vilken "värdegrund" SVT har som gör om det är ok eller ej.
Citera
2018-01-24, 16:49
Medlem
Anonymares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schoolgirlreport
Bifogar här en bild från hans Tumblr där Jonas Berring tar en popper samtidigt som han har något sperma liknande i röven och i handen håller han typ en 50 cm lång dildo, enjoy:

https://imgur.com/a/MxR3d

Letar febrilt efter ögontvålen, ångrar att jag kollade!!!
Citera
2018-01-24, 16:50
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Så du springer omkring och runkar offentligt och sprutar ner gymutrustning? Bra att veta...

Man behöver inte göra allt bara för att det är normalt. Man ska göra det man trivs med.
Citera
2018-01-24, 16:51
Medlem
Citat:
Man behöver inte göra allt bara för att det är normalt. Man ska göra det man trivs med.

Absolut, så länge det är lagligt!
Citera
2018-01-24, 16:52
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror tvärtom. Pingstvänner och andra religiösa grupper älskar sånt här. På riktigt.

Kan Berra ha en bakgrund inom pingstkyrkan? Rätt vanligt där uppe.
Citera
2018-01-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nu är ju Jonas i fråga en offentlig person som syns i TV vart om vartannat. En anonym snickare ses av nån enstaka individ då och då. Självklart är det inte olagligt att tillfredsställa sig själv. Men att sitta och sniffa poppers med en stor plastkuk uppkörd i tvåan runkandes framför en kamera för att i nästa stund läsa nyheterna på TVn är inte moraliskt försvarbart. Det som sker i sängkammaren ska således stanna där.

Det som inte är moraliskt försvartbart är att han pga sin sexuella preferenser ska behöva hängas ut för något han gör på sin fritid. Okej om det var under arbetsttid då hade jag förstått.
Sen är de väl inte så att alla svenssons sitter o surfar på bögporr? Han har ju inte tvingat svenska folket att kolla på hans filmer?

Tycker moralpaniken idag är alldeles för stor! En vit man som inte skäms ska tryckas ned det är vad majoriteten av flashbackarna verkar tycka idag.

Jag har själv pratat med Jonas om detta långt innan någon desperat like-hora gjorde en tråd för att kunna njuta hur den blåser upp. Han skiter i om folk får reda på det.
Citera
Medlem
Anonymares avatar
Citat:

Andra ska trivas med det också. Att svina ner på offentliga gym är inte OK på något sätt. Jag skulle aldrig gå på ett gym om jag visste om att där förekom bögerier med sprut på utrustning, i duschen etc. Aldrig!
Senast redigerad av Anonymare 2018-01-24 kl. 16:56.
Citera
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymare
Letar febrilt efter ögontvålen, ångrar att jag kollade!!!

Ja fyfan, den där bilden borde det vara en fet varning på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in