2018-01-24, 15:29
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Jag hade en diskussion med en väldigt extrem feminist som ibland dyker upp i min bekantskapskrets. Hon arbetar för att stoppa den nya tidens prostitution som hon uttryckte det: Live Cam Shower. Det hon berättade om var helt nytt för mig. Att tjejer och killar live camar och ber om "dricks". Enligt henne är det prostitution. Då berättade hon att många svenska killar och tjejer sysslar med just det. Men många svenskar är omedvetna om att det pågår då man kan Geo blocka Sverige, så att bara människor utanför Sverige kan se camsändningen. Enligt henne finns det en mängd heterosexuella killar som visar upp allt och runkar på cam och hoppas på "dricks" för att förbättra sin ekonomi. För henne är det prostitution.

Heterokillar är inte oskuldsfulla. Vill man se så finns de i överflöd och det på alla sociala plattformar som finns.

Ja, nog var det en feminist, då tjatet om prostitution kom upp (därefter brukar sedan prostitutionen vara "slaveri", "våldtäkt" o.s.v. utifrån den nutida postmarxistiska och feministiska förkärleken för att i första hand ägna sig åt att skapa nyspråk). Rimligtvis ingår verksamheten mer generellt i sex- och porrindustrin, där motivationen bland de deltagande är i första hand ekonomisk, d.v.s. att tjäna mer pengar per timme än från vanligt arbete. Jag skulle nog påstå att Berrings motivation till att lägga upp bilderna och filmerna sannolikt inte är i första hand ekonomisk. Tvärtom, så har han väl snarare varit beredd att riskera sin inkomst genom att lägga upp dem? Det ligger nära till hands att gissa att den huvudsakliga motivationen har varit sexuell.

Jag tänker inte övrigt ge mig in på någon diskussion om heterosexuella visavi homosexuella, jag ville bara påpeka att resonemanget skevar, eftersom det egentligen handlar om två helt olika saker, där det ena motiveras av att tjäna pengar, det andra motiveras sannolikt av att tillfredsställa sig själv sexuellt. Det är ju i så fall snarare sexindustrins konsumenter som vore en rimligare referenspunkt.
Senast redigerad av Europe 2018-01-24 kl. 15:34.
Citera
2018-01-24, 15:31
Medlem
Fattar ni inte vilken fantastisk tillgång denne man är för SVT. Om han blev chef skulle tittarsiffrorna explodera. Bonniers skapade ju sin förmögenhet i porrbranschen. SVT borde haka lite hipp hipp tokporr på nätterna istället för mångfaldschafset absolut ingen orkar tittar på.
Citera
2018-01-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe

Jag tänker inte övrigt ge mig in på någon diskussion om heterosexuella visavi homosexuella, jag ville bara påpeka att resonemanget skevar, eftersom det egentligen handlar om två helt olika saker, där det ena motiveras av att tjäna pengar, det andra motiveras sannolikt av att tillfredsställa sig själv sexuellt.

Heterosexuella killar som tar bilder av sina kukar och skickar till tjejer och visar upp sitt stånd och runkar på exempelvis Gym gör det ju självklart inte av ekonomiska skäl. Förstår inte hur du tänker. Du får läsa fler inlägg.
Citera
2018-01-24, 15:36
Medlem
Mooskys avatar
Ja vad säger man? Detta är inte direkt privat utan rejält öppet, så det skulle förvåna mig om han får vara kvar på public service via svenska skattemedel. Vad han gör privat är ju en sak men att skylta som en idiot som han gör så är han ju rökt.

Citat:
Lokal medieprofil gjorde sexfilmer på gym

Nä lokal SVT profil har spridit ut sig över hela nätet med amatörporrfilmer.

Citat:
Kan han ha blivit hackad på något sätt och att någon lagt ut privata bilder mot hans vilja?
https://www.vk.se/2212338/medieprofi...-pa-lokala-gym
Citera
2018-01-24, 15:36
Medlem
YP4XQs avatar
Hahaha.... på riktigt, är det han på bilden längst ner på första sidan?? https://imgur.com/a/MxR3d

Dessa vänster-hbtq-regnbågsfärgare-värdegrunds-människor lider fan av samma mentala ohälsa!
Citera
2018-01-24, 15:38
Medlem
Vad är det för människa som lägger så mycket engangemang på sin sexualitet? Ser så desperat och patologiskt ut.
Citera
2018-01-24, 15:40
Medlem
Reinfeldt? Men han är ju kulturmarxistisk miljöpartist och har alltid varit. Genomsnittslig DN skadad Södermalmare. Skulle runk-Jonas i Umeå vara en sådan? Iofs anställer ju SVT bara ideologiska åsiktskloner av Stjärne.
Citera
2018-01-24, 15:41
Medlem
Snapcounts avatar
I.o.m att han nu är en offentlig person som runkar, sprutar, suger och ber att få den i 2:an.., och väljer att sätta ut sina äventyr på nätet, för alla att se.., så blir jag nog att undra :

-Hur tusan har han vart att jobba med ?
-En fullständig "dr Jekyll, mr Hyde".., eller har det "tisslats och tasslats"..?

Sedan kan jag inte låta bli att undra hur han har fungerat på tex julbordet med jobbet. Saker och ting, likaså beteenden brukar ju komma fram då efter några groggar.., och Jonas förefaller ju inte vara en "blyg, oskyldig pojke" precis..
Citera
2018-01-24, 15:48
Medlem
Sturmgeweihts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
I.o.m att han nu är en offentlig person som runkar, sprutar, suger och ber att få den i 2:an.., och väljer att sätta ut sina äventyr på nätet, för alla att se.., så blir jag nog att undra :

-Hur tusan har han vart att jobba med ?
-En fullständig "dr Jekyll, mr Hyde".., eller har det "tisslats och tasslats"..?

Sedan kan jag inte låta bli att undra hur han har fungerat på tex julbordet med jobbet. Saker och ting, likaså beteenden brukar ju komma fram då efter några groggar.., och Jonas förefaller ju inte vara en "blyg, oskyldig pojke" precis..

Antagligen har alla runt Jonas haft koll på hans säregna tidsfördriv, men med tanke på att mediasfären i Sverige är en enda stor klubb för inbördes beundran har ingen agerat förräns allt läckt ut till allmänheten.
Citera
2018-01-24, 15:49
Medlem
Redas avatar
Snubben är ju helt rätt i tiden. Blir troligen snart chef på SVT eller tar över polisen efter att Bangkok-knullaren slutar.
Citera
2018-01-24, 15:50
Medlem
Var går gränsen för moralpaniken?

Jag förstår mig inte på hans agerande. Jag fattar det inte helt enkelt. Men jag hatar moralpanik och moraltanter. Är det brottsligt är det en sak, om inte är det en annan sak.

Jag har nyss samtalat med en person som berättat om tjänstemän anställda inom stat och kommun. Både heterosexuella och homosexuella män som inte kan hålla Petter Niklas i styr och som har lagt upp bilder i sociala medier av olika slag. När vaknar moraltanterna där månntro? Nästa mediegrej? De tar ju beslut om vår vardag och fläskar ändå på nätet.
Senast redigerad av Lanternlight 2018-01-24 kl. 15:53.
Citera
2018-01-24, 15:52
Medlem
Trivials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbossjonas
Svårt Att svara på frågan märker ja särskilt svår va den inte heller!

Du är helt klart efterbliven skäms över att du är min landsman gör oss alla en tjänst och köp ett stabilt rep!

Om du tänker lite längre, vilket jag förstår kan vara svårt, så inser du att frågan är dum. Rent ut sagt korkad. "Tänk om alla var homosexuella, vad hade hänt då?". Du vet vad svaret blir. Jag vet vad svaret blir. Eller hur?

Frågan är på en 4-5 årings nivå.

Det är ej möjligt att alla blir homosexuella. Du behöver inte oroa dig.

Jag är gärna inte din landsman, och jag skäms över att du ens kallar mig din landsman.

OT: Osmakligt, osmidigt, men inte mer än så.
Senast redigerad av Trivial 2018-01-24 kl. 15:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in