2018-01-24, 11:21
Medlem
Förundersökning mot SVT-profil läggs ned
Källa: http://news.cision.com/se/aklagarmyndigheten/r/forundersokning-mot-svt-profil-laggs-ned,c2437095

... snart är väl också Martin Timell återupprättad och tillbaka i rutan
Citera
2018-01-24, 12:04
Bannlyst
Har någon namnet på kvinnan?
Citera
2018-01-24, 12:05
Bannlyst
Har någon namnet på psychokvinnan?
Citera
2018-01-24, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Håller med om det du skriver.

Stackars Kronérs misstag var att bli kär i den här kvinnan.

Nej, det är inte ett dugg synd om Kronér..

Väljer man att bli ihop med en kvinna som redan då har anmält en för ens arbetsgivare för utnyttjande av beroendeställning då får man skylla sig själv.. Redan då visste han att kvinnan var kocko i skallen - ifall nu anmälan inte stämde med verkligheten. Stämde den med verkligheten då är ju även polisanmälan korrekt. Trots att den nu är nedlagd.

Jag misstänker att de båda har missbrukat rejält och haft ett riktigt destruktivt förhållande med olika sorters "utnyttjande" hit och dit.

Jag orkar inte tycka synd om dessa pudernäsor.
Citera
2018-01-24, 12:24
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Nej, det är inte ett dugg synd om Kronér..

Väljer man att bli ihop med en kvinna som redan då har anmält en för ens arbetsgivare för utnyttjande av beroendeställning då får man skylla sig själv.. Redan då visste han att kvinnan var kocko i skallen - ifall nu anmälan inte stämde med verkligheten. Stämde den med verkligheten då är ju även polisanmälan korrekt. Trots att den nu är nedlagd.

Jag misstänker att de båda har missbrukat rejält och haft ett riktigt destruktivt förhållande med olika sorters "utnyttjande" hit och dit.

Jag orkar inte tycka synd om dessa pudernäsor.
Okej! När det kommer till förnuft och känsla styrs du enbart av förnuft. Bra där. Inte alla som lyckas med det.

Kan vi hoppas på ett piller i framtiden som gör oss uteslutande förnuftstyrda?
Citera
2018-01-24, 12:34
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Så en person ska straffas för att han går ut och bemöter anklagelserna? Tror inte Kronér sa ja att t.ex få sin nuna på löpsedeln som han fick i höstas med svarta bokstäver som sexuellt ofredande. Extremt märkligt detta hur media kan ursäkta sig med att publicera namn på vissa och köra häxkampanj mot medan ursäkta sig att inte riva drev mot andra för de får man inte tag i. Inkluderar SVT som inte gjorde mycket för att skydda sin anställde. Det ska alltså löna sig att hålla käft då kan media inte skriva ut namnet. Det är ju rent trams och används bara som ursäkt varför sådana som Kronér hängdes ut medan andra som anklagats för riktigt skit fortsatt får förbli anonyma.

Tror nog både SVT och Kronér vet mycket väl hur kvällspressen fungerar så ingen överraskning där.
De gjorde helt rätt i den rådande situationen och Kronér går ur detta rakryggad.
Citera
2018-01-24, 12:38
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Så brukar man säga när man tvingar någon att säga upp sig för att inte få sparken. I samförstånd, jo jag tackar!

Hoppas att LK kräver SVT på ett ordentligt skadestånd nu.

Är du på riktig?
På vilka grunder ska han grunda den skadeståndstalan?
Citera
2018-01-24, 13:04
Medlem
Citat:
Okej! När det kommer till förnuft och känsla styrs du enbart av förnuft. Bra där. Inte alla som lyckas med det.

Kan vi hoppas på ett piller i framtiden som gör oss uteslutande förnuftstyrda?

Det finns nog fler än bara jag som inte skulle ha valt en partner som redan har försökt få en att få sparken..

Men sen finns det sådana som du och Kronér och några till som "inte kan styra sina känslor". Fast då menar de "sina handlingar".

Kan man inte styra sina handlingar då borde man kontakta en psykiatriker - inte inleda en relation med en galning som medvetet försöker skada en..

Gemensamt för alla dessa herrar som nu har fått smaka på den bittra mediciner tycks vara drogerna. Sluta med dem - är mitt goda råd till dem.
Citera
2018-01-24, 13:17
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det finns nog fler än bara jag som inte skulle ha valt en partner som redan har försökt få en att få sparken..

Men sen finns det sådana som du och Kronér och några till som "inte kan styra sina känslor". Fast då menar de "sina handlingar".

Kan man inte styra sina handlingar då borde man kontakta en psykiatriker - inte inleda en relation med en galning som medvetet försöker skada en..

Gemensamt för alla dessa herrar som nu har fått smaka på den bittra mediciner tycks vara drogerna. Sluta med dem - är mitt goda råd till dem.
Jo, jag håller med om att droger är ett jävulskap. Denna jävulskap borde dras fram i ljuset oftare och diskuteras. Som det är nu så finns det en löjlig acceptans i samhället. Missbrukare som håller bruket på en nivå där dom klarar jobb/relationer, inbillar sig att andra missbrukare är likadana. Vilket dom inte är. Droger förstör liv.

Vi får hoppas att Kronér får den hjälp han behöver. Dom gångerna jag träffat honom på krogen har han alltid varit trevlig och glad.
Citera
2018-01-24, 13:25
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Jo, jag håller med om att droger är ett jävulskap. Denna jävulskap borde dras fram i ljuset oftare och diskuteras. Som det är nu så finns det en löjlig acceptans i samhället. Missbrukare som håller bruket på en nivå där dom klarar jobb/relationer, inbillar sig att andra missbrukare är likadana. Vilket dom inte är. Droger förstör liv.

Vi får hoppas att Kronér får den hjälp han behöver. Dom gångerna jag träffat honom på krogen har han alltid varit trevlig och glad.

Ja, men tendens att bli speedad. Ant. karaktärsdrag.
Citera
2018-01-24, 13:28
Avstängd
karlinges avatar
Namn / Bild på kvinnan?
Citera
2018-01-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Är du på riktig?
På vilka grunder ska han grunda den skadeståndstalan?
Att de bryter ett avtal på löst förtal. Och då menar jag riktigt förtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in