2018-01-24, 10:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Hej

Det är ingen nyhet att män attraheras av yngre kvinnor. Det jag undrar är om en yngre kvinna och en 35 årig kvinna skulle befinna sig på ett ställe där resten är bara män, är det alltid den yngre som får allas uppmärksamhet eller kan männen finna den 35 åriga lika attraktiv?

Det är inte personligheten jag diskuterar så jag vill inte ha såna svar som att den 35 åriga kvinnan är intressant på ett sätt som den yngre inte kan vara, alltså att i och med åren och erfarenheterna är mer intressant som person. Här vill jag att vi diskuterar rubriken endast utifrån utseende, inte personlighet.

1) Den som är snyggast får alla män, ålder spelar ingen roll. Till exempel den här kvinnan är 45 år,

http://img.barelist.com/images/hosted/tgp/emmaStarr_091010/pics/emma-starr-fucks-her-sons-friend-at-the-pool-18.jpg

http://www.whoore.com/tonightsgirlfriend/emmastarrneedscock/image7.jpg

hon är bättre än 100% av 20 åringarna.

2) Jag uppfattar din fråga som "om jag är över 30 hur mycket över average måste jag vara för att få en man?"

3) Paris Hilton är 36 och fick en man nyligen, http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/photos/paris-hilton/in-black-swimsuit-in-maldives/Paris-Hilton-in-Black-Swimsuit-2017--01-662x662.jpg så här måste du se ut för att få en dejt när du är 35.
Citera
2018-01-24, 10:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Alla svaren i tråden svarar enbart på om de skulle välja en snygg (35åring) över en ful (20åring) alternativt är svaren baserade på personlighet (barnslighet), vilket Ts inte efterfrågade.

Ett annat sätt att se det är: "hur snygg måste en 35 åring vara för att du ska vilja dejta henne istället för en 20 åring?"

Citat:
Frågan borde således vara följande:
två tjejer, en 35 årig och en 20 årig som är snygga på en jämn nivå visar intresse, vem går du hem med?

Ingen kommer att välja 35 åringen. Frågan är hur mycket mer du måste erbjuda för att kompensera för din ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Men det är som en vän sa efter 25 så går det utför, gravitationen har sin gång.

För de flesta kvinnor går det utför efter 15. För de bästa efter 20.
Citera
2018-01-24, 10:37
Medlem
Det handlar liksom om helheten. Det kan vara rena små skitdetaljer i hur en kvinna rör sig på ett visst sätt som gör att intresset fångas och att man därmed tycker att hon är mer attraktiv och intressant än alla andra. Utseende, blickar, sätt att röra sig, klädsel, om hon alls visar något intresse tillbaka. Många kvinnor i lite mognare ålder är långt mycket bättre än de flesta yngre på detta, varvid de ändå alltså i slutändan kan stå sig mycket väl i konkurrensen. Sedan så gör ju åldern ofta att det finns både lite livserfarenhet och kunskap med att tala om. Sedan med åldern så brukar ofta även kvinnor ha jobbat upp sig lite i karriären, vilket också gör dem lite mer intressanta. Många yngre kvinnor kan också ha en trist attityd vilket gör att de tror alldeles för mycket om sig själva som gör att de kan vara rätt trista att ens ha och göra med.
Citera
2018-01-24, 10:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Det handlar liksom om helheten. Det kan vara rena små skitdetaljer i hur en kvinna rör sig på ett visst sätt som gör att intresset fångas och att man därmed tycker att hon är mer attraktiv och intressant än alla andra. Utseende, blickar, sätt att röra sig, klädsel, om hon alls visar något intresse tillbaka. Många kvinnor i lite mognare ålder är långt mycket bättre än de flesta yngre på detta, varvid de ändå alltså i slutändan kan stå sig mycket väl i konkurrensen. Sedan så gör ju åldern ofta att det finns både lite livserfarenhet och kunskap med att tala om. Sedan med åldern så brukar ofta även kvinnor ha jobbat upp sig lite i karriären, vilket också gör dem lite mer intressanta. Många yngre kvinnor kan också ha en trist attityd vilket gör att de tror alldeles för mycket om sig själva som gör att de kan vara rätt trista att ens ha och göra med.

1) Det här låter som nått du har sett på film. En kvinna som är snygg och sexig får män oavsett ålder. "Izabel Goulart är snygg, men eftersom hon är över 30 väljer jag en tjock 20 åring istället" said no man ever,

http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2017/01/izabel-goulart-in-bikini-at-a-beach-in-saint-barthelemy-01-01-2017_10.jpg

http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2017/01/izabel-goulart-in-bikini-at-a-beach-in-saint-barthelemy-01-01-2017_1.jpg

2) De flesta 30 åringar,

a) Ser ut som 40-45.

b) En del är också singel-mammor.

c) Är man singel i den åldern är det nått som är rejält fel, annars hade kvinnan varit tagen för länge sen. Oftast fetma, fulhet, galenskap, surtants-attityd, eller en kombination av det.

3) Låt oss vara ärliga: om en kvinna är average och ensam vid 30 är det över för henne.

4) Såna kvinnor kan få män som,

a) är lätt utvecklingsstörda eller har ett lättare handikapp.

b) vara side-chick till en äldre gift man.
Senast redigerad av Babianen 2018-01-24 kl. 11:04.
Citera
2018-01-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ett annat sätt att se det är: "hur snygg måste en 35 åring vara för att du ska vilja dejta henne istället för en 20 åring?"

Ingen kommer att välja 35 åringen. Frågan är hur mycket mer du måste erbjuda för att kompensera för din ålder.

För de flesta kvinnor går det utför efter 15. För de bästa efter 20.
Hur gammal är du själv? Ser du dig själv som snygg?
Citera
2018-01-24, 11:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Hur gammal är du själv? Ser du dig själv som snygg?

1) Jag är 35.

2) Jag är snygg,

http://www.imagebam.com/image/a7fb86646496133

http://www.imagebam.com/image/c0c3f0646496143

3) Kvinnor på 30+ ser inte ut som jag, speciellt inte kvinnor som är singlar. En sån kvinna är i samma divison som 40 åriga kvinnor. Vad skulle en 40 årig kvinna behöva erbjuda för att konkurrera med en 20 åring?
Citera
2018-01-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det här låter som nått du har sett på film. En kvinna som är snygg och sexig får män oavsett ålder. "Izabel Goulart är snygg, men eftersom hon är över 30 väljer jag en tjock 20 åring istället" said no man ever,

http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2017/01/izabel-goulart-in-bikini-at-a-beach-in-saint-barthelemy-01-01-2017_10.jpg

http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2017/01/izabel-goulart-in-bikini-at-a-beach-in-saint-barthelemy-01-01-2017_1.jpg

2) De flesta 30 åringar,

a) Ser ut som 40-45.

b) En del är också singel-mammor.

c) Är man singel i den åldern är det nått som är rejält fel, annars hade kvinnan varit tagen för länge sen. Oftast fetma, fulhet, galenskap, surtants-attityd, eller en kombination av det.

3) Låt oss vara ärliga: om en kvinna är average och ensam vid 30 är det över för henne.

4) Såna kvinnor kan få män som,

a) är lätt utvecklingsstörda eller har ett lättare handikapp.

b) vara side-chick till en äldre gift man.

Jag tycker det verkar som du är lite gubbsjuk av dig, men visst det kan väl vara bra med sugardaddy också för vissa.
Hur stor sannolikhet tror du det är att ett förhållande utvecklas till något stabilt och långvarigt mellan en 15- 20 år äldre man eller vad det nu är du springer efter?
Det där du räknar upp är också en massa fördomar. Bara för att någon är ung så behöver det inte heller betyda att de ska ha en bra kondition eller kropp för det. Har du sett hur många överviktiga ungdomar det finns idag? Det finns olika anledningar till varför folk blir singlar och så länge man inte vet varför så kan man liksom inte utgå från att det är fel för dem. Man kanske utvecklas åt olika håll med åren, den ena kanske får jobb någon annanstans och den andra vill inte flytt med pga släkt, det kan vara att man träffa någon när man varför ung också kom ungarna lite oplanerat. Det kan finnas massa vettiga anledningar till varför just den personen är singel utan att vara skvatt galen eller ful.
Citera
2018-01-24, 11:36
Medlem
vasaduellers avatar
Eeeeh... Det beror väl på hur respektive kvinna SER UT?!?

En fet, finnig feminist med små pannkakstuttar och platt hängröv på 18 år.

En timglasformad, lagom vältränad kvinnlig kvinna på 35 år, med vackra ögon, fylliga läppar och stort, vackert hår.

Gör matematiken.

Men om två tjejer ser exakt likadana ut, och den ena är 18 och den andra 35, så vill man givetvis ha trekant i stället för att välja någon av dem.
Citera
2018-01-24, 11:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag tycker det verkar som du är lite gubbsjuk av dig, men visst det kan väl vara bra med sugardaddy också för vissa.

1) Jag är kvinna.

2) Jag menar inte sugardaddy, jag menar att många kvinnor i min ålder (30-40) satsar på äldre gifta män (40-50) och försöker stjäla dem från deras fruar.

Citat:
Hur stor sannolikhet tror du det är att ett förhållande utvecklas till något stabilt och långvarigt mellan en 15- 20 år äldre man eller vad det nu är du springer efter?

1) Idag är det inga konstigheter skulle jag säga, till exempel en 25 åring som dejtar en 50 åring, https://www.youtube.com/watch?v=tOFz9HcMtdE

2) Men jag talar om desperata kvinnor på 25-35 som går efter män på 40-50. De hoppas att mannen ska lämna sin fru för dem.

Citat:
Det där du räknar upp är också en massa fördomar. Bara för att någon är ung så behöver det inte heller betyda att de ska ha en bra kondition eller kropp för det. Har du sett hur många överviktiga ungdomar det finns idag? Det finns olika anledningar till varför folk blir singlar och så länge man inte vet varför så kan man liksom inte utgå från att det är fel för dem. Man kanske utvecklas åt olika håll med åren, den ena kanske får jobb någon annanstans och den andra vill inte flytt med pga släkt, det kan vara att man träffa någon när man varför ung också kom ungarna lite oplanerat. Det kan finnas massa vettiga anledningar till varför just den personen är singel utan att vara skvatt galen eller ful.

1) Man måste generalisera på nåt sätt. De flesta kvinnor som är singlar vid 30+ har stora fel antingen på utseende eller personlighet eller att de har barn.

2) Det behöver inte vara så att de hade de här felen från början utan de utvecklade dem under tiden de var singlar. För att singel-livet gör kvinnor fucked up.

3) Till exempel jag har bekanta som var snygga och attraktiva när de var unga, sen var de singlar under flera år och blev feta och hemska av det.
Citera
2018-01-24, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Hej

Det är ingen nyhet att män attraheras av yngre kvinnor. Det jag undrar är om en yngre kvinna och en 35 årig kvinna skulle befinna sig på ett ställe där resten är bara män, är det alltid den yngre som får allas uppmärksamhet eller kan männen finna den 35 åriga lika attraktiv?

Det är inte personligheten jag diskuterar så jag vill inte ha såna svar som att den 35 åriga kvinnan är intressant på ett sätt som den yngre inte kan vara, alltså att i och med åren och erfarenheterna är mer intressant som person. Här vill jag att vi diskuterar rubriken endast utifrån utseende, inte personlighet.

Är nog mer en klyscha än "sant" att män generellt gillar yngre utan deviser.

Själv har jag inte ens så lågt åldersspann på Tinder då det är helt ointressant med en tjej som är 20 år. Hon har inte mycket att ge mig förutom en ung kropp. Men resten är ju bara en nervös katastrof.

Vad skall man ens prata med en så ung person när man själv har gjort karriär och allt?! Nej inte mycket.

En kvinna som är 35 och fortfarande ser bra är långt mycket mer attraktivt. Vem som helst kan vara fin när de är 19-20 men väldigt få kan åldras med värdighet.

I ditt scenario om 35 åringen antas ha åldrats med värdighet skulle jag inte ens bry mig om den unga tjejen. Gå direkt på den äldre.

Är i runda slängar i den ålder själv, så absolut inte helt ute för en tjej som är 20, ifall någon nu tror det.
Citera
2018-01-24, 12:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Är nog mer en klyscha än "sant" att män generellt gillar yngre utan deviser.

Själv har jag inte ens så lågt åldersspann på Tinder då det är helt ointressant med en tjej som är 20 år. Hon har inte mycket att ge mig förutom en ung kropp. Men resten är ju bara en nervös katastrof.

Vad skall man ens prata med en så ung person när man själv har gjort karriär och allt?! Nej inte mycket.

En kvinna som är 35 och fortfarande ser bra är långt mycket mer attraktivt. Vem som helst kan vara fin när de är 19-20 men väldigt få kan åldras med värdighet.

I ditt scenario om 35 åringen antas ha åldrats med värdighet skulle jag inte ens bry mig om den unga tjejen. Gå direkt på den äldre.

Är i runda slängar i den ålder själv, så absolut inte helt ute för en tjej som är 20, ifall någon nu tror det.

1) Men det här gäller inte statistiskt sett, 'A woman is over the hill as soon as she’s old enough to drink': Research shows that men are most attracted to women in their early 20s - no matter how old they get

Citat:
OKCupid co-founder Christian Rudder used the data from his dating site to determine the ages men and women find the opposite sex most attractive
According to his findings, men prefer women between the ages of 20 and 24, regardless of their own age
Meanwhile, women want a 'guy to be roughly as old as she is'

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--pz4eck-6--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/1439100617563564204.jpg

även män på 40-50 vill ha kvinnor på 20-22. Om du är 30 kan du lika gärna vara 40, du har 0 värde på marknaden statistiskt sett.

2) Här kan ni se hur män värderar kvinnors utseende, https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--_PLCbbRS--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/1439100617682951852.jpg efter 27 går det utför och efter 35 är det kört.
Senast redigerad av Babianen 2018-01-24 kl. 12:09.
Citera
2018-01-24, 12:45
Medlem
Jag vet bara att det snyggaste vackraste finaste kvinnan på jorden är 41 och har tre barn ... hon slår vilken annan 18 till 200 år på alla sätt vilken dag som helst
Klart det syns hon fött barn , men det är del av vad som gör henne vacker
Gör vad som helst för den kvinnan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in