2018-01-24, 07:36
Medlem
Liz Hurley, Pamela Andersson, Sofia Vergara är väl alla 50+. Skulle någon välja bort dessa skönheter mot fula paddor i sena tonåren?

Självklart har det inte med ålder primärt att göra, utan om gener och miljö.
Citera
2018-01-24, 07:40
Medlem
Frugan fick visa leg på bolaget i somras som 45 åring..
Gissar att hon inte förfallit helt då utseeendemässigt
Citera
2018-01-24, 08:08
Medlem
För 30+ så slutar skalan på 8. Bara 15-20åringar kan vara 10poängare, 9poängare något år till.
Citera
2018-01-24, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Hej

Det är ingen nyhet att män attraheras av yngre kvinnor. Det jag undrar är om en yngre kvinna och en 35 årig kvinna skulle befinna sig på ett ställe där resten är bara män, är det alltid den yngre som får allas uppmärksamhet eller kan männen finna den 35 åriga lika attraktiv?

Det är inte personligheten jag diskuterar så jag vill inte ha såna svar som att den 35 åriga kvinnan är intressant på ett sätt som den yngre inte kan vara, alltså att i och med åren och erfarenheterna är mer intressant som person. Här vill jag att vi diskuterar rubriken endast utifrån utseende, inte personlighet.

Utan att veta exakt hur dom ser ut så tror jag helt klart att den yngre skulle
locka till sig många flera män om dom skulle vara på samma nivå rent
snygghetsmässigt.
Den äldre förlorar i huden som inte alls är lite spännstig och fräsh dessutom är
oddsen mycket större att den äldre fått barn vilket påverkar kroppen till det
negativa rent generellt,man har mer stress i ens liv och man kan se sliten ut,
sen brukar yngre tjejer ha mer energi och ler mera
(man har hela livet framför sig och allt är spännande, man är nyfiken)
det tror jag många tycker är attraktivt och det lyser igenom utseendemässigt.

Men självklart så finns det ju undantag, det finns ju 35 åriga kvinnor som
är oerhört attraktiva som tar hand om sig och som har en "galen" genetik som
får män - yngre som äldre att tappa hakan,
mycket sitter i ögonen...
Citera
2018-01-24, 08:28
Medlem
En 35 årig välbehållen smärt skandinavisk kvinna ser ALLTID bättre ut än en yngre kvinna med gener från MENA. Kvinnor från ex Iran får kraftig härväxt på armar, ben och ansikte samt att dom blir rynkiga och ser allmänt äldre ut än vad dom är.
Finns t om ett persiskt ordsspråk som säger "Var tog alla vackra 20 åringar vägen".
Citera
2018-01-24, 08:40
Medlem
Raxzxs avatar
Alla svaren i tråden svarar enbart på om de skulle välja en snygg (35åring) över en ful (20åring) alternativt är svaren baserade på personlighet (barnslighet), vilket Ts inte efterfrågade.

Frågan borde således vara följande:
två tjejer, en 35 årig och en 20 årig som är snygga på en jämn nivå visar intresse, vem går du hem med?

Men det är som en vän sa efter 25 så går det utför, gravitationen har sin gång.
Citera
2018-01-24, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Frugan fick visa leg på bolaget i somras som 45 åring..
Gissar att hon inte förfallit helt då utseeendemässigt
Det kan finnas flera anledningar till detta:
-obligatorisk stickprovskontroll. Förekommer då jag själv råkat ut för detta (40+)
-uttråkad expedit som vill veta vad milfen i kön heter och hur gammal hon är
-din fru ljuger
-du ljuger.

Obs, jag påstår inte att du eller frugan ljuger utan radar bara upp ett antal möjliga förklaringar.
Citera
2018-01-24, 09:03
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
En 35 årig välbehållen smärt skandinavisk kvinna ser ALLTID bättre ut än en yngre kvinna med gener från MENA. Kvinnor från ex Iran får kraftig härväxt på armar, ben och ansikte samt att dom blir rynkiga och ser allmänt äldre ut än vad dom är.
Finns t om ett persiskt ordsspråk som säger "Var tog alla vackra 20 åringar vägen".

Laleh är ju från Iran.
Undrar om hon rakar sig varje dag?
Citera
2018-01-24, 09:07
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Laleh är ju från Iran.
Undrar om hon rakar sig varje dag?
Tror inte det. Jag har för mig att hon gick från en mer independent singer/songwriter till multikultianpassat urban trendshit som sabbar all själ. Hon var vacker men nu........?
Citera
2018-01-24, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Alla svaren i tråden svarar enbart på om de skulle välja en snygg (35åring) över en ful (20åring) alternativt är svaren baserade på personlighet (barnslighet), vilket Ts inte efterfrågade.

två tjejer, en 35 årig och en 20 årig som är snygga på en jämn nivå visar intresse, vem går du hem med?

35 åringen, hon har säkert sex appeal och vet vad hon gör, det attraherar mig.
Citera
2018-01-24, 10:13
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx

Bra inlägg, betydligt rakare och enklare att svara på.

För min del blir det 35-åringen, alla dagar i veckan.
Citera
2018-01-24, 10:15
Medlem
Instämmer, 35-åringen skulle fånga mitt intress före den yngre förmågan alla dagar i veckan. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in