2018-01-22, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Dom har stängt för nya medlemmar och dom lägger stor fokus på vettiga coins.
Ok that sux.
Den här artikeln nedan var hyfsat bra om CND och andra top 5 under en dollar. Känns en smula gammal i denna värld, 1 mo!
https://coincodex.com/article/1147/5-best-coins-under-1/
Citera
2018-01-22, 22:45
Medlem
xideeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
Ok that sux.
Den här artikeln nedan var hyfsat bra om CND och andra top 5 under en dollar. Känns en smula gammal i denna värld, 1 mo!
https://coincodex.com/article/1147/5-best-coins-under-1/

Har ju inget och betyda om coin e verd 1dollar eller 1000dollar.
Måste se på marketcap och volym.
Citera
2018-01-22, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colin.Cherry
Är det inte bara den på plats 1 som listas? Har läst att tidigare har top3 gjort det någon gång, men är inte säkert att det blir samma sak nu enligt folk på reddit/twitter.

Namn - Antal röster - procent
eBitcoin (EBTC) 10615 28.98%

HTMLCOIN (HTML) 8114 22.15%

TRON (TRX) 5933 16.20%

https://www.kucoin.com/#/vote
Hur följer man lättast vilka dom väljer att lista samt när de blir listade? Kucoin på twitter eller liknande?
Citera
2018-01-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Hur följer man lättast vilka dom väljer att lista samt när de blir listade? Kucoin på twitter eller liknande?

Antingen det eller "News"-sektionen av deras hemsida. Brukar ta ett par dagar efter tävlingen innan de går ut med sitt beslut.

Kan nog ta lite längre egentligen eftersom det har haglat med anklagelser mot eBTC om fusk osv. En hel del folk är pissed på KuCoin och vill inte att de ska lista dem. Misstänker att det är lite av en rävsax för dem, såvida de inte kikar på register efter dubbla IP eller liknande.
Citera
2018-01-23, 07:25
Medlem
Prepper02s avatar
Började i mellandagarna och efter nyår och tänkte hodla. Försöker att inte följa nyheter och inte kolla marknaden hela tiden. Än så länge har jag gått minus ett par tusenlappar då jag som helt ny köpte vissa på ATH. Och allt utom VeChain, ETH och möjligtvis HTML har ju gått ned. Men även dessa är nere idag. Vad beror det på att hela januari är så röd? Vad beror det på att i stort sett alla coins gå ned samtidigt? Fler dåliga nyheter? När kommer dessa hundratals och kanske tusentals av procentökningar, som alla tycks få under året, att komma? Även de stora och seriösare valutorna har ju gått ned rejält.
Citera
2018-01-23, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xideeR
Har ju inget och betyda om coin e verd 1dollar eller 1000dollar.
Måste se på marketcap och volym.
Herligt stavat. Läste du artikeln ens?
Citera
2018-01-23, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper02
Började i mellandagarna och efter nyår och tänkte hodla. Försöker att inte följa nyheter och inte kolla marknaden hela tiden. Än så länge har jag gått minus ett par tusenlappar då jag som helt ny köpte vissa på ATH. Och allt utom VeChain, ETH och möjligtvis HTML har ju gått ned. Men även dessa är nere idag. Vad beror det på att hela januari är så röd? Vad beror det på att i stort sett alla coins gå ned samtidigt? Fler dåliga nyheter? När kommer dessa hundratals och kanske tusentals av procentökningar, som alla tycks få under året, att komma? Även de stora och seriösare valutorna har ju gått ned rejält.
Vissa säjer att det beror på att kineserna plockar ut sina cryptocurrencies till sin fiat valuta för att spendera på något, nyårsfirande? Och "alla" andra altcoins går dåligt när bitcoins gör stora svängningar. Typ...

EDIT. Om inget annat helvete kommer hända så kommer bitcoins att gå bra upp i feb-->
Senast redigerad av pantera1776 2018-01-23 kl. 07:49.
Citera
2018-01-23, 09:20
Medlem
Titta vad Yicai retweetade

https://m.imgur.com/a/KQLBV

Skadar inte att investera lite Vechain nu när det ändå är så billigt
Citera
2018-01-23, 09:20
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper02

Själv tänkte jag börja jodla nu efter nyår.
Citera
2018-01-23, 17:15
Medlem
Reggad på Coinbase och har gått in i Ethereum och Litecoin.
Vilka andra kryptos skulle ni rekommendera, hur skulle ni dela upp det procentuellt och vilken sida bör jag regga mig på för att komma åt de mindre valutorna? Kraken accepterar inte nya traders atm.

Tacksam för tips och råd
Citera
2018-01-23, 18:24
Medlem
Var är bästa stället att köpa fun på?

Helt ny på detta men tänkt investera/gambla 5000-10000kr på fun

Vill kunna enkelt göra ett konto och lätt kunna lägga in pengar
Citera
2018-01-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roboz