Citat:
Ursprungligen postat av
Hyrkoon
Växthuset och ugnen från igår var verkligen dom värsta byggprojekt jag någonsin beskådat som flera här inne påpekat, dog fan av skratt när jag fick se skiten. Man fick depression bara av att se ugnhelvetet.
Förövrigt väldigt otaktiskt av Stella att gå på sin plan att få ut Kirsi, istället för att inse att detta är en tävling och få ut största hotet väljer man att välja den man ogillar. Stella och Alexandra är dom vidrigaste människorna i programmet just nu, såna jävla baktalare dom är om folk och bedriver gruppmobbing. Hoppas verkligen dom jävlarna åker ut snart.
Mulle är också som sagt ett mycket bra exempel på varför man INTE ska knarka.
Gustav som storbonde kommer bli intressant.
Kollar vi på samma program? Fläskläpp har ju varit klockren den här veckan. Gruppmobbning definieras väl inte som grupp mot grupp? Minus äggen, som var förståeliga, har hon hållit flaggan i topp hela veckan imho. Inget tjafs när andra gruppen arbetsvägrat och hon ser genom Tourettes skitsnack om vem han kommer välja som en nyputsad ruta.
Trodde storbondens ord var lag (Dawkins åkte ut för att han inte vill sova i ladugården eller hur det nu var). Så är det tydligen inte längre i senare säsonger utan regler osv appliceras bara när produktionen vill ha ut någon som inte underhåller tillräckligt (Louise). Arbetsvägran osv är helt OK.
Hörde inte ett enda "fucking" idag. Känns som att det kan bli Tourettes bästa vecka. Han kan delegera i lugn och ro (mao inte hetsa upp sig och börja svära snabbare än vad hjärnan hänger med) och kanske dessutom inte sätter sig själv på arbete som kräver byggvana.
Kan vi diskutera Torpet här i tråden utan spoilers förresten? Både Patatis och norskjäveln är underhållande och sympatiska måste jag säga utan att spoila särskilt mycket. Bra radarpar. Fortsättningen efter dagens intåg blir ju därmed hur bra som helst.