2018-01-22, 19:04
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Håller med om det du skriver. Övertygad om att Alexis kommer bli ett fantastiskt tillskott för United.

Känns lite halvtråkigt att känslan är att varken Mhikitaryan eller Aubameyang är särskilt sugna på att spela för Arsenal. Kan de dock prestera så föredrar jag dem över en omotiverad Alexis och en trött Walcott.
Mike är garanterat sugen att spela för Arsenal. När han spelade i Armeniska ligan så har han sagt att Arsenal var/är hans favoritlag. Så att gå till favoritlaget och få en ny chans att visa upp sig i ligan. Känns väldigt intressant.
Citera
2018-01-22, 19:13
Medlem
B-Dawks avatar
Alexis Sanchez helt klar för United nu!

https://twitter.com/ManUtd/status/955500480582500353
Citera
2018-01-22, 19:23
Medlem
namerlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Alexis Sanchez helt klar för United nu!

https://twitter.com/ManUtd/status/955500480582500353

https://www.arsenal.com/news/henrikh-mkhitaryan-signs-alexis-leaves-club

Och Miki åt andra hållet.
Citera
2018-01-22, 19:35
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
https://www.arsenal.com/news/henrikh-mkhitaryan-signs-alexis-leaves-club

Och Miki åt andra hållet.
Jag tror att båda lagen är nöjda med den här övergången.
Citera
2018-01-22, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Jag tror att båda lagen är nöjda med den här övergången.
United lär ju vara mest nöjda - de får Alexis för i runda slängar £26m. Miki lär ju ha haft en ganska bra lön i United så enda tillägget är ju skillnaden som blir till Alexis lön.
Citera
2018-01-22, 22:30
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
United lär ju vara mest nöjda - de får Alexis för i runda slängar £26m. Miki lär ju ha haft en ganska bra lön i United så enda tillägget är ju skillnaden som blir till Alexis lön.

Då vill du inte Alexis lön nu för den är bra mycket högre än Mikis.
Citera
2018-01-22, 22:32
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Arsenal blir av med Sanchez och får in ett bra nyförvärv samtidigt. En spelare med en hög högstanivå samt är supporter till klubben och vill ta revansch och visa sin förra klubb att de gjorde ett misstag som inte lät honom spela.

Får Arsenal en Mike som han var i Dortmund och början av säsongen så ska de vara väldigt nöjda med affären.

Som sagt båda lagen nöjda.
Citera
2018-01-22, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Då vill du inte Alexis lön nu för den är bra mycket högre än Mikis.
Så klart den är bra mkt högre men Miki lär inte ha haft under £150k i veckan. Mao, det är i runda slängar £200k veckan som Alexis kostar jmf med de kostnaderna klubben redan hade.

Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Arsenal blir av med Sanchez och får in ett bra nyförvärv samtidigt. En spelare med en hög högstanivå samt är supporter till klubben och vill ta revansch och visa sin förra klubb att de gjorde ett misstag som inte lät honom spela.

Får Arsenal en Mike som han var i Dortmund och början av säsongen så ska de vara väldigt nöjda med affären.
Ja, de få matcherna som Miki höll hög nivå var han fruktansvärt bra. Men mängden matcher under två säsonger som han var rent ut sagt usel i var desto fler.

Jag tror med att Arsenal är nöjda eftersom de får ett väldigt stort namn, förmodligen det som krävdes för att få Özil att krita på ett nytt kontrakt istället för att också lämna gratis.
Citera
2018-01-23, 06:15
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Dem hade kunnat få Sanchez i sommar. Nu rubbar dem dessutom helt och hållet sin lönebalans.

Har enormt svårt att se att Sanchez är värd den absurda lön. Men jag har å andra sidan aldrig gillat Sanchez.
Citera
2018-01-23, 07:29
Medlem
hobokens avatar
Jag är ändå nöjd. Fantastisk spelare i sina bästa stunder, men med en inställning som lätt blir en belastning när allt inte stämmer. Känns framför allt skönt att den här följetongen är över. Då återstår bara Özil.
Citera
2018-01-24, 17:22
Medlem
Enligt journalisten Guillem Balague kommer Aymeric Laporte bli klar för Manchester City i dagarna. Det pratas om en prislapp på €60-70 miljoner. GB brukar vara pålitlig.
Citera
2018-01-24, 17:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Dem hade kunnat få Sanchez i sommar. Nu rubbar dem dessutom helt och hållet sin lönebalans.

Har enormt svårt att se att Sanchez är värd den absurda lön. Men jag har å andra sidan aldrig gillat Sanchez.

City lär ha skrivit nytt kontrakt med R Sterling som ska vara värt 275k£ i veckan.

Är han värd det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in