Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Nja ja hittade inte mycket tyvärr. Kanske förstår ja inte riktigt hur det fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
finanshajen-
Det finns ett sätt att resa bakåt i tiden (kräver en brödrost, badkar och schampoo-flaska som läcker) men jag tänker inte berätta hur det fungerar.
Jag hade en app till telefonen som man såg väder med, och den hade typ en "Time machine". Där kunde jag ange år 2030 typ, och så visade den hur vädret skulle vara. Man kanske kan visa bakåt i tiden också? Ska leta vad den hette.
Edit: "Weather Timeline - Forecast", kostar en peng.
Trist att ja inte har badkar då det hade varit enkelt att åka tillbaka och uppleva va de var för väder just den dagen jag funderade över...
Att resa framåt i tiden för att veta vad det (kanske) blir för väder 2030 känns ju inte lika aktuellt för de jag behöver just nu.
Ska kolla upp appen men trist att betala för det, så viktigt var de nog inte... speciellt inte om ja inte vet att ja får svar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elorin
Här
http://opendata-download-metobs.smhi.se/explore/ kan du hitta meteorologisk historisk data för ett betydande antal platser i landet. Ange parameter och tidsspann så kan du ladda ner i exempelvis excel. Det finns såklart inte data tillgänglig för alla delar av landet under alla tidsperioder men chanserna är goda att du kan hitta något hyfsat rätt i geografi och tid.
Nja, förstod inte de där riktigt. Laddade ner nåt för staden ja skulle kolla med fick inte upp nåt om själva vädret. Hade velat hitta en prognos för speciell dag och och datum.