2018-01-22, 02:02
Medlem
Är ny med E, en blå triangel Superman med skåra på baksidan, S trycket på den andra. Är den safe? Blå och så ser man vitt pulver lite här o vars men den smular inte o sånt fult.
Citera
2018-01-22, 03:26
Medlem
smattrarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsKungen
Tog 2st röda för 3 veckor sen och det smällde på riktigt bra skulle uppskatta att dom ligger runt 220-240mg inget tjack eller annat skit i bara mdma 😁 . Yes det är lugnt för din tjej att ta en halv blir ju ca 110-120mg och det är inte en så stor dos tog själv 180mg min första gång men sen har jag poppat runt 30-35 gånger under mina år. Bara att fråga nått mer ifall du undrar något hoppas ni får en trevlig kväll!
Herregud människa. 110-120 mg mdma (som du påstår att dom endast innehåller) ÄR en stor dos. Gå inte runt och säg massa sånt här utan att vara påläst.
Din dos bör vara 1.5mg per kg. Väger du alltså, säg 60 kg så är 90 mg det "optimala" för att inte skada din hjärna.
Nu tvekar jag på att dessa BARA innehåller mdma, jag har inte tagit dom själv men vet många som har tagit dom.

För guds skull knarka säkert.
Citera
2018-01-22, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Gula Porsche, något att ha? Läst runt lite och de ska vara svaga på MDMA, men en del verkar ha kunnat innehålla "MDDM" eller liknande, vilket skulle vara farligt om jag minns rätt,
Någon som vet mer?
Citera
2018-01-23, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Någon som vet mer?

Reagerar lila-svart på EZ-test och inte hört några klagomål om dem.
Citera
2018-01-24, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Reagerar lila-svart på EZ-test och inte hört några klagomål om dem.
OK, tack.
Citera
2018-01-24, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clida
Är ny med E, en blå triangel Superman med skåra på baksidan, S trycket på den andra. Är den safe? Blå och så ser man vitt pulver lite här o vars men den smular inte o sånt fult.

Knaprade 2+3 på 12h rekommenderar inte ifall ni skulle bli erbjuden såna. Det slår knappt, bara en liten pytte stund sedan är det över. Anar diazepalm blandning och tjack, möjligen liten dos MDMA. Inget speciellt rus utan mest som när man tar en dos ladd och känner att man skulle behövt ha en till snok. Den där besvikna känslan som alla nog känner till.

Sov 5h efter första intaget (kl 3 somna 7-8), åt utan problem nästan Munch. Åt 3 till efter att ha varit vaken 9h (17:00ish). Var vaken till kanske 5 på morgonen men kändes efterblivet som en näve diazepalm och sedan sov jag någon h och levde vidare idag som ingenting. Synd ville ju känna på en ordentlig AT och känna att man lever.

Känslan var väldigt diazepalm, ett underbart rus under en kvart enbart och sedan diazepalm igen. Svettningar och ansträngande fysiskt dagen efteråt vilket är rätt normalt för mig på diazepalm och/eller tjack. Skulle sätta två fingrar på att det var en ful blandning i dom tabletterna med pyttelite mdma.
Senast redigerad av Clida 2018-01-24 kl. 04:41.
Citera
2018-01-24, 16:33
Medlem
HentaiMannens avatar
Läst positiva omdömen på Gröna Heineken. Är det REN MDMA i utan en massa skit? Nämligen första gången jag kommer testa E. Har tidigare i mitt liv kört stenhårt på 6-APB, E's kära lillebror som många anser är bättre än storebrodern tillochmed. Detta var flera år sen och jag är på jakt efter det ruset igen, och har hittat Gröna Heineken på FS och kommer köpa dem om de är rena och fina.

Snabbt svar uppskattas då beställning kommer läggas mycket snart.

Tack på förhand.

EDIT: Gul Porsche är också av intresse då säljaren verkar skicka med gratis benz att landa på och han påstår att det är EZ-testat-
Senast redigerad av HentaiMannen 2018-01-24 kl. 16:36.
Citera
2018-01-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Läst positiva omdömen på Gröna Heineken. Är det REN MDMA i utan en massa skit? Nämligen första gången jag kommer testa E. Har tidigare i mitt liv kört stenhårt på 6-APB, E's kära lillebror som många anser är bättre än storebrodern tillochmed. Detta var flera år sen och jag är på jakt efter det ruset igen, och har hittat Gröna Heineken på FS och kommer köpa dem om de är rena och fina.

Snabbt svar uppskattas då beställning kommer läggas mycket snart.

Tack på förhand.

EDIT: Gul Porsche är också av intresse då säljaren verkar skicka med gratis benz att landa på och han påstår att det är EZ-testat-

Både gröna heineken och gula Porsche 911 Turbo EZ-testade och visar lila-svart direkt.
Om de innehåller annat låter jag vara osagt, men gröna heineken har varit väldigt populära och uppskattade.
Citera
2018-01-24, 17:32
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Både gröna heineken och gula Porsche 911 Turbo EZ-testade och visar lila-svart direkt.
Om de innehåller annat låter jag vara osagt, men gröna heineken har varit väldigt populära och uppskattade.

Tackar och bockar för informationen! Lär antingen bli Heineken eller kanske rena MDMA-kristaller. Får singla slant och se vad det blir.
Citera
2018-01-24, 17:53
Medlem
någon som provat lila porsche turbo 911? köpt i stockholmsområdet
Citera
2018-01-24, 23:05
Medlem
rockypatel66s avatar
Beige Warner Brothers 240mg från FS?
Någon som testat?
Citera
2018-01-25, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Tackar och bockar för informationen! Lär antingen bli Heineken eller kanske rena MDMA-kristaller. Får singla slant och se vad det blir.
Om du ändå testar gula porsche så skriv gärna hur du upplevde dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in