Citat:
Ursprungligen postat av
Svanunge
Det ligger ingen lögn i att du missleder gällande HUR du får din info! Du har konstant försökt att få folk att tro att du sitter hemma och samlar info i PM och telefon, fjärran Mariestad och utan egentlig anledning, med nära relation! Det stämmer INTE! Inte ens om du skriver det om och om igen!
Med tanke på hur du vill skapa en bild av dig genom att själv få bestämma det i vad du skriver så undrar man hur pass dumma du tycker andra är!? Resten av komponenterna med din image stämmer ju inte!
Du får förtroende av ALLA nödvändiga för att bibehålla kronan på FB, bara det...
Det känns lite märkligt nu att du ens känner till en kille som J-erker. Att nämna en vän till PR som inte figurerar här var för att visa att jag VET vad jag pratar om. Du VET att jag kan styrka det men svär honom fri från sina vänner. Det är uppenbart att du fattat tycke för honom med, via PM (?) för så där gör du när någon ska verka helt ointressant för andra.
Om J-erker nu är ointressant så väcks genast frågan, varför vet du vem han är? Varenda jävel som PR mötte i stan var väl knappast listade till dig, eller?
Kort och gott, du vilseleder människor!
J-erker är schysst men tillhör Bråten-Lockerudgrabbarna, stommen av den och han var en god vän till PR, bland annat, men det förändrar inte hans livsstil, inte din blygsamma tveksamhet heller! Den har lagts ut förut.
Jag undrar över det. Du var en av dem som bekräftade K-las. Du var en av dem som verkligen ville lägga in små "frön" om honom för att andra skulle hugga.
Du visste en hel del men ville inte föra det framåt. Varför? Vad är din relation med K-las idag? Ärligt och rakt! Hur ligger det till med honom?
Ta chansen att visa hur ärlig du är och svara på det! Kontra inte med barnsligheter som "ingen ide att..." med en långbeskrivning på hur du VILL att andra ska se på dig. Alla killar köper inte den! Det är en avledande manöver kvinnor ägnat sig åt i evighet!
Hoppas att du förstår vad jag skriver och slipper tänka högt , i skrift , att du skulle kunna vara sarkastiskt, men att du står över det, med undermening:till skillnad från mig, som faktiskt skriver rent ut!
Det är bättre att säga det man vill och lämna resten osagt helt och hållet, fast man sår färre frön så.
Har du aldrig haft folk i din närhet/omgivning som varit ärliga och pålitliga? Det verkar inte så, när du verkar misstro allt och alla. Jag beklagar i så fall detta. Jag har aldrig medvetet misslett någon, och om du inte tror på det jag skriver, så är det
din tro och övertygelse. Jag kan inte mer än vara ärlig, och jag försöker vara så tillmötesgående som jag kan. Dessutom var min text ett svar på exsists inlägg. Om du har problem med mina inlägg, låt bli att läsa dem (ett tips), så slipper du bli så upprörd (som du verkar bli).
Som jag har skrivit, så vet jag inte vem Jerker L är, eller vilka "kretsar" han tillhörde/rörde sig i. Den enda gång jag kommit i kontakt med hans namn, var den gången PR sa att han kände en kille med det namnet när han bodde i Mariestad. Jag vet ingenting om denne JL.
Du skriver:
"Du var en av dem som bekräftade K-las. Du var en av dem som verkligen ville lägga in små "frön" om honom för att andra skulle hugga." Du får gärna hänvisa till var jag gjort detta. Jag har nämligen aldrig bekräftat att KM "mannen med pilotglasögon" eller gm. Anledning? För att jag
inte vet.
Du skriver också:
"Du visste en hel del men ville inte föra det framåt. Varför? Vad är din relation med K-las idag? Ärligt och rakt! Hur ligger det till med honom?" Jag vet ingenting om KM, och av den anledningen har jag inte kunnat ha någon åsikt om honom.
OT: Hur mår du egentligen, eftersom du hugger på det mesta, ständigt verkar ha klorna ute och försöker vilseleda i tråden genom att påstå att ärliga människor missleder och ljuger? Det spammar en tråd som har
ett enda syfte: att komma framåt i jakten på sanningen om vad som hände Helena.