2018-01-21, 12:32
Medlem
Ganonitos avatar
Kan ni inte ordna så att man kan se alla sina postade inlägg istället för bara de 1000 senaste?
Citera
2018-01-21, 13:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Kan ni inte ordna så att man kan se alla sina postade inlägg istället för bara de 1000 senaste?

Det finns ju lite workaround på problemet.

Om du söker på a:Ganonito och väljer stigande får du fram dina 500 första inlägg.

Snart tio år sedan ditt första:

(FB) Spektakulära utseenden från snyggast och liknande sidor ( /Mod)
Citera
2018-01-21, 18:13
Medlem
SnobbenLs avatar
Hur mycket är Flashback värt och vad tjänar bossen?
Citera
2018-01-21, 18:22
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL
Hur mycket är Flashback värt och vad tjänar bossen?

Ett reportage från 2015 visar att det går bra och avkastningen har väl ökat med åren.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article20291531.ab

Jan Axelssons aktieutdelning var 2014 1 000 000:-
Citera
2018-01-21, 19:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det finns ju lite workaround på problemet.

Om du söker på a:Ganonito och väljer stigande får du fram dina 500 första inlägg.

Snart tio år sedan ditt första:

(FB) Spektakulära utseenden från snyggast och liknande sidor ( /Mod)

I Avancerad sökning eller? För jag provade att göra så och fick inte fram mina äldsta inlägg. Vet inte om jag gör något fel. Kan du förklara lite mer i detalj?
Citera
2018-01-21, 19:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
I Avancerad sökning eller? För jag provade att göra så och fick inte fram mina äldsta inlägg. Vet inte om jag gör något fel. Kan du förklara lite mer i detalj?

Nej, inte i avancerad sök.

Skriv:

a:Ganonito

bocka i Visa inlägg och klicka på förstoringsglaset. Över de inlägg som kommer upp ändrar du sedan från Sortering: relevans till Sortering: stigande.

Klart!
Citera
2018-01-21, 20:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nej, inte i avancerad sök.

Skriv:

a:Ganonito

bocka i Visa inlägg och klicka på förstoringsglaset. Över de inlägg som kommer upp ändrar du sedan från Sortering: relevans till Sortering: stigande.

Klart!

Aha ok, tack.

Hade dock ändå varit bra om de kunde fixa så att man kunde se precis alla man gjort.
Citera
2018-01-26, 19:42
Medlem
Varför blir jag utloggad efter en tid?

Varför blir jag utloggad efter en tid fast flashback är kvar på min dator? Jag har inte stängt av sida. Ändra på det tack!

Och ändra på flashback sida på mobil också! Ta det tillbaka som det var tidigare. Jag vill kunna se kommentarer som på dator. Det är super tråkigt att bläddra enbart avdelningar på mobil utan rubriker.

Tack för mig
Citera
2018-01-26, 19:47
Medlem
(FB) Hur länge inaktiv innan man loggas ut automatiskt ??
Citera
2018-01-26, 19:51
Medlem
Mackan52s avatar
För att ingen ska kunna ta sig in på ditt konto och leva jävel eller få reda på vem du är på Flashback.

Det här är inte Facebook, anonymiteten är A och O.
Citera
2018-01-27, 20:40
Medlem
SvartChilis avatar
Kikade in lite på fb igårkväll och exakt samma tramstrådar ligger ännu ute i Relationer och Samlevnad och toppar sidan varav en är ett brott mot 1.06. Har ni funderat på att tillsätta fler mods i underforumet eller är det ingen som vill?
Citera
2018-01-27, 20:42
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Kikade in lite på fb igårkväll och exakt samma tramstrådar ligger ännu ute i Relationer och samlevnad och toppar sidan varav en är ett brott mot 1.06. Har ni funderat på att tillsätta fler mods i underforumet eller är det ingen som vill?
Att trådar eller inlägg står kvar betyder inte nödvändigtvis att de inte har behandlats, det kan även vara att moderatorerna i delforumet inte delar din uppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in