Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Loperamid, säg 16 mg kan nog hjälpa en del. Jag har aldrig fått några problem och jag har stoppat i mig 32 st på ett dygn. Ta 12-16 mg och prova, jag tror att du kommer må bättre.
Annars rekommenderar jag SitComs såsom;
Seinfeld, Friends, Curb your Enthusiasm och Frasier mfl. Annars komedier som Anchorman, Police Academy 1-8, Wedding Crashers, The Campaign etc. Allt som får tiden att gå fortare. Försök att ta en promenad (räcker med 10-15 minuter) varje dag i alla fall och ät och drick regelbundet.
Har du sömnmedel och ångestdämpande? Säger inte att du ska byta ett missbruk mot ett annat, men CT är så in i helvete jobbigt. Jag skulle också starkt rekommendera att inte se filmer eller serier som får dig att tänka på droger, eller där det brukas droger.
Är inne på dygn 5 nu så klarat mig än så länge utan loperamid, så det tänkte jag hålla!
Tack för serie-film tipsen!
Jag hade tillgång till xan, imo men under min sista dag så drog jag ner en hel del under mina två sista dagar med Tram(hade sån ångest). Så inget hjälpmedel förutom CB. Just suget är inget problem överhuvudtaget. Det är just ensamheten och ovissheten om framtiden som är det värsta, har inte någon att prata med det jag går igenom, får inte komma ut.