2018-01-20, 20:21
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av presciano
Vissa är smartare än att gå in och börja kommentera mot de som skriver om en. Det förstår du väl själv med?

Tror inte det är en så naturlig reaktion utan man brukar ligga lågt. Speciellt någon som blandar sig i de kretsarna.

Varför skulle han helt plötsligt börja gå in och kommentera när det är rätt ovanligt annars också i övriga trådar om skjutningarna i Malmö?

Smart och smart, det gör väl detsamma för han. Att han däremot inte svarar på de seriösa frågorna är talande just pga det du nämner. Det hade inte sett bra ut för en person i hans ställning om han kommenterade exempelvis min eller Mint100:s frågeställningar.

Varför, ja kanske pga det han nämner i sina inlägg. Det spekuleras ju om honom samtidigt som han förolämpas och hånas av anonyma personer.

Jag säger inte att det är han och vi lär aldrig få veta men att folk kommer in här och deltar i trådar som handlar om dem har hänt förr. Ser inte vad det är som är så iögonfallande med det.
Citera
2018-01-20, 20:22
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Tack visste inte. Det betyder att han flera gånger missat målet och skjutit ihjäl oskyldiga Limerius och ahmed Obaid.

När det gäller Limerius berodde det, vad jag vet, på att det bodde en kille i samma trappuppgång som var oerhört lik Limerius som var det riktiga målet. Den/de som sköt tog fel kille av misstag. Det jag TROR hände med Ob*id (efter att ha läst FUP avseende M*ysem) är att Abdulaziz blev kallad till den givna platsen (utsåld av någon) och att han riggade så att Ob*id fanns där istället. Det som talar för det är att de tydligtvis var ganska lika, och att Abdulaziz var så nära rent geografiskt för att han skulle kunna ta foton på den döde Ob*id direkt efter mordet. Som sagt, det är spekulation från min sida.
Citera
2018-01-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erahorbarn
Jag kommer aldrig bli avrättad era små fittor fortsätt spekulera runt mitt liv era luffare

Ja ok, välkommen. Men med det sagt så kan jag bara konstatera att just så har säkert merparten av dessa individer tänkt och sagt, som faktiskt då blivit avrättade. Din tanke är ju god men troligt är att din åsikt inte tas i beaktande när någon planerar att skjuta av dig.

Önskar dig en trevlig helg
Citera
2018-01-20, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanneh
Ofta omar skulle sitta i denna tråden haha, tror han har andra saker för sig
Andra saker ?
Nej. Läser han här? Ja. Däremot skriva här gör han nte. För feg för sånt. Dem leker viktiga o upptagna. 99.8 procent av alla fall jag läst om när de kriminella blir gripna och telefonen töms, så ser man ALLTID ATT DEM ÄR INNE PÅ FLASHBACK PCH LÄSER INLÄGG EFTER INLÄGG. SÅ, JO. han läser här
Citera
2018-01-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Andra saker ?
Nej. Läser han här? Ja. Däremot skriva här gör han nte. För feg för sånt. Dem leker viktiga o upptagna. 99.8 procent av alla fall jag läst om när de kriminella blir gripna och telefonen töms, så ser man ALLTID ATT DEM ÄR INNE PÅ FLASHBACK PCH LÄSER INLÄGG EFTER INLÄGG. SÅ, JO. han läser här

Är sista meningen sant? Källa?
Citera
2018-01-20, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
Vadå källa skärp dig läs några fup så förstår du!
Citera
2018-01-20, 23:05
Medlem
Citat:
Vadå källa skärp dig läs några fup så förstår du!

Finns det några andra fup än den som behandlade m4ysem? Snälla länka sp kommer jag va tacksam föralltid!
Citera
2018-01-20, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs

Källa? minay säger ju av egen erfarenhet efter att ha läst många fupar kring dessa idiotiska gängskjutningar.
Citera
2018-01-20, 23:20
Medlem
Omar har bytt profilbild igen på fb nu med Amir Mekky så visst läser han tråden.
Citera
2018-01-20, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erahorbarn
Din horunge horvalp , amir är er pappa era horvalpar han är chefsåklagaren i vårt samhälle och vår statsminister i landet era horungar sluta hata på killen ni ska alla ha hans bild upphängt på väggen och hedra honom som er fader
Kan du länka en bild på amir så man kan gå till biblioteket och skriva ut så jag kan rama in den i vardagsrummet?

Den som vill köpa en kopia av amirs bild inklusive ram, kontaka mej på pm.
Haha
Konstaterar att de inte är omar som skriver, då han aldrig hade tagit försvar åt amir o gett honom en "högre rang" än sig själv.

Dem här pissluffarna handlar alltid om "jag jag jag"

Däremot äre någon som brinner under sin pungkula att man nämner amir.

Förvänta er screenshoots av det vi skriver här postade till råttorna hahahahahahhaha
Citera
2018-01-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Kan du länka en bild på amir så man kan gå till biblioteket och skriva ut så jag kan rama in den i vardagsrummet?

Den som vill köpa en kopia av amirs bild inklusive ram, kontaka mej på pm.
Haha
Konstaterar att de inte är omar som skriver, då han aldrig hade tagit försvar åt amir o gett honom en "högre rang" än sig själv.

Dem här pissluffarna handlar alltid om "jag jag jag"

Däremot äre någon som brinner under sin pungkula att man nämner amir.

Förvänta er screenshoots av det vi skriver här postade till råttorna hahahahahahhaha
Det kanske e Hamade Karinm han ar Musens bitch
Citera
2018-01-21, 02:06
Medlem
Citat:
Omar har bytt profilbild igen på fb nu med Amir Mekky så visst läser han tråden.
När såg du det, jag hittar ej honom?
Kanske har han gjort att man ej kan söka på honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in