Citat:
Nu Trollet
har jag en mordteori!
PM hade länge umgåtts med tvångstankar på ett sexualsadistiskt mord.
Han förberedde sig så smått genom att bära ombord järnrör och pyssla mycket i tanken med att planera.
Eftersom att det gav honom tillfredsställelse/lugn att mordpyssla,mordfantisera om tillfället skulle dyka upp.
Eller fantisera om att ett tillfälle skulle dyka upp.
En tid innan mordet hade han försökt att planera in en random tjej med på en ubåtstur men hon tackade nej.
Så dök KWs intervjuförfråga upp. PM började fantisiera om KW. Men insåg det omöjliga i företaget. Men fortsatte ändå att fantisera. Samma dag bar han ombord sågen. Sedan tog förnuftet överhand och han bestämde sig för att INTE göra verklighet av det.Utan låta fantasin bara vara en fantasi.
Plus att han hade häcken full med filminspelningsteam mm.
Men sedan på väg ut med KiM dök tankarna på mord upp igen.
Även om han inte fullföljt sitt planerande i verkligheten (i sista stund hade han lagt det i malpåse eftersom att han naturligtvis visste att det var helt fel offer) så tog planerandet/fantasierna ny fart och växte sig starkare och starkare.
Och så bestämde han sig för att improvisera i sista stund istället.
Kan det inte varit så?
har jag en mordteori!
PM hade länge umgåtts med tvångstankar på ett sexualsadistiskt mord.
Han förberedde sig så smått genom att bära ombord järnrör och pyssla mycket i tanken med att planera.
Eftersom att det gav honom tillfredsställelse/lugn att mordpyssla,mordfantisera om tillfället skulle dyka upp.
Eller fantisera om att ett tillfälle skulle dyka upp.
En tid innan mordet hade han försökt att planera in en random tjej med på en ubåtstur men hon tackade nej.
Så dök KWs intervjuförfråga upp. PM började fantisiera om KW. Men insåg det omöjliga i företaget. Men fortsatte ändå att fantisera. Samma dag bar han ombord sågen. Sedan tog förnuftet överhand och han bestämde sig för att INTE göra verklighet av det.Utan låta fantasin bara vara en fantasi.
Plus att han hade häcken full med filminspelningsteam mm.
Men sedan på väg ut med KiM dök tankarna på mord upp igen.
Även om han inte fullföljt sitt planerande i verkligheten (i sista stund hade han lagt det i malpåse eftersom att han naturligtvis visste att det var helt fel offer) så tog planerandet/fantasierna ny fart och växte sig starkare och starkare.
Och så bestämde han sig för att improvisera i sista stund istället.
Kan det inte varit så?
Kan ha varit så, men i så fall tror jag att K måste ha gjort något mycket speciellt för att trigga det hela. Jag menar, hon var ju inte ens hans typ - han gillade kvinnor i högklackat och nätstrumpor, och med rött läppstift och nagellack!