Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Jag struntar i någon enskild människas väl när det gäller Nautilus. Jag säger att det var primitivt och populistiskt av Jeppe att kräva henne destruerad. Inget man skulle vänta sig i en rättsstat år 2018.
Här säger du att han är bildad...
...och här delar han sin frus engagemang för mänskliga rättigheter, och stöttar välgörenhet efter förmåga...
...och här har en fin, modern kvinnosyn!

Du är väldigt okunnig om det mesta.
Att vara bildad har väl inget med mänskliga rättigheter att göra?
I CV.t som någon lagt ut på hans fru stod att hon var engagerad i mänskliga rättigheter.
Det var nog någon annans CV med samma namn tror jag nu. Alltså inte PMs frus CV.
Men jag har inte påstått det du påstår. Bara att det skulle kunna vara en möjlighet att han stöttar viss välgörenhet tex rädda regnskogen.
Varför inte?
Ja,du är inte ensam om att inbilla dig att ett SM-par har samma roller i verkligheten som i sexuella samlivet. Att PM skulle vara dominant och tvingat S.att göra en tatuering tex. Att "stackars" S skulle vara undergiven PM alltid. SM är ett rollspel. Och till vardags är de som alla andra par. Delar på hushållssysslor och hämta-lämna barn på dagis osv (allmänt om SM-par).
Vad har PMs kvinnosyn med hans Parafili att göra?Det är två olika saker. PM framhåller alltid feminism iallafall.
Det är lika korkat/okunnigt samt lögnaktigt, som att påstå att en man som har den dominanta rollen i SM-läggning skulle vara en hustrumisshandlare och värsta mansgrisen. Du skulle kanske LÄSA på om SM istället för att glo på det.
Läs gärna på om Sexualsadism också.
EDIT: Det fetade. Så lät det inte igår när du ylade som en prärieräv med foten i en rävsax.
Trots att den vidriga brottsplatsen är ett dött ting och för normalt funtade människor en avskyvärd påminnelse om ett fasansfullt mord.Förövrigt visade dina citat att du är lögnaktig eller har fel på läsförståelsen.
Pst "Rinkebysvenska nya rikssvenskan"