Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Exactamundo! Nu är du inte så säker längre.
Knepigt läge, knepigare än kniven.
Snyggt, du klämde dit mig, grattis.
Tilläggas bör kanske att jag inte har någon som helst koll på hur PostNords ägar struktur ser ut, men det räcker egentligen med lite juridiska formuleringar för att det ska bli pannkaka med allt ihop.
För konsumenten är väl detta inget större problem, om man bara väljer ett annat företag som distributör än PostNord/China Post?