Citat:
Ursprungligen postat av
OCoileain
Det blir en juridisk fråga som WTO måste lösa. Jag vet inte hur PostNords kontakter ser ut med svenska och danska staten, men de kan komma undan med att de inte är statligt ägda och att WTO bara hanterar handelsrätt via dess medlemsstater.
Exactamundo! Nu är du inte så säker längre.
Knepigt läge, knepigare än kniven.