Citat:
Ursprungligen postat av
bergsturk
Ingen har heller påstått att det sker "för att det är kul".
Säg mig, jobbar du på Postnord?
Nej, men många verkar tro att man gör detta utan anledning (eller så är man för efterblivna för att förstå varför).
Nej, min vän, det gör jag inte.