Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackfollower
Jo då, flera av oss som följt tråden från början.
Förstår inte riktigt vad du svarade på, men ok. Jag kan tycka det är mer makabert att förneka sjukdomsbilden runt barnen vilket personen jag citerade, verkar göra. Och det förklarar ju varför man har svårt att greppa det här. Än att försöka förstå varför det har skett. Men det är inte att "stödja barnamord" som pöbeln här inne vill få det till.
Citat:
Ursprungligen postat av
wendy1
Nu blir jag förbannad! Det spelar INGEN roll vad barnen har för sjukdomar! Det gör inte detta okej på något vis! Jag tror att FÖRÄLDRARNAS psykiska störningar och elittänkande har gjort att de valt att mörda sina flickor. Vad barnen hade för ev sjukdom intresserar mig inte ett smack. Dom förtjänade inte att bli mördade om dom nu hade nån sjukdom för helskotta. Nu får det ta mig fan vara nog med dumheter här inne. Chockerande dumma människor det finns. Hoppas ni INTE har barn och spec då SJUKA barn, för isf lär vi snart få läsa om nåt liknande fall. Fy f*n.
Du tycker inte att det är magstarkt att förneka sjukdomsbilden kring barnen? Jag tycker det är rätt makabert. Du har ju själv skrivit det. Det är ju rena konspirationen, ffs. Vilket gör mordet ännu mer svårbegripligt, om man nu har något intresse av att försöka förstå VARFÖR det har hänt.
Ingen bryr sig om ert godhetsknarkande, ingen. Ni smutsar ner tråden.