2018-01-18, 17:00
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pennansade
Vi diskuterar kvinnlig natur och inte huruvida jag är bitter eller inte. Man märker ganska snabbt att du är kvinna, du tog till ad hominem och shaming så fort du fick tillfället.

Ärligt. Det lyser igenom rätt kraftigt att du inte lever i ett fungerande förhållande med en kvinna.
Lyser dumpad och bitter...
Citera
2018-01-18, 17:12
Medlem
Nej känner inte igen mig då jag inte känner av någon konkurrens. Om jag vore emot sexköp p.g.a kvinnlig konkurrens varför är jag då emot kvinnor som köper sex?
Jag röstar SD så någon massinvandring av män vurmar jag inte för.
Citera
2018-01-18, 17:25
Medlem
lasse33s avatar
Kvinnor kan dissas ganska bra redan idag av de flesta med hjälp av bra porr. Porren kommer att bli alltmer avancerad i 3D så om bara något decennium kommer kvinnan vara överflödig för allt annat än barnafödande. Mannen kan då bli självförsörjande utan att behöva offra sina liv och all sin tid för att få och behålla en kvinna.

Studier, arbete, banklån för husköp, fina kläder och bilar, artighet mot kvinnor osv. Allt detta och mycket mer därtill beror pga sexuell konkurrens. Den dag då mannen lägger i femte växeln och drar ifrån så kommer det istället bli kvinnan som får konkurrera genom att exv. banta, hålla sig i form och uppvakta mannen.
Citera
2018-01-18, 17:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nej känner inte igen mig då jag inte känner av någon konkurrens. Om jag vore emot sexköp p.g.a kvinnlig konkurrens varför är jag då emot kvinnor som köper sex?

Att vara emot sexköp mellan samtyckande och vuxna kan bara ha ett syfte för dig: att vilja begränsa tillgången på sex för andra. Jag är rätt övertygad att det ligger en biologisk strategi bakom detta.

Att besöka en bordell är en ganska intressant upplevelse när mannen inte behöver konkurrera, utan det är kvinnorna som konkurrerar sinsemellan om manlig uppmärksamhet. Där kvinnorna bönar och ber om att få gå in på ett rum med mannen Så blir det när man skalar bort pappa staten och alla floskler som uppfunnits för att rädda ansiktet på kvinnor.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-01-18 kl. 17:31.
Citera
2018-01-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Att vara emot sexköp mellan samtyckande och vuxna kan bara ha ett syfte för dig: att vilja begränsa tillgången på sex för andra. Jag är rätt övertygad att det ligger en biologisk strategi bakom detta.

Att besöka en bordell är en ganska intressant upplevelse när mannen inte behöver konkurrera, utan det är kvinnorna som konkurrerar sinsemellan om manlig uppmärksamhet. Där kvinnorna bönar och ber om att få gå in på ett rum med mannen Så blir det när man skalar bort pappa staten och alla floskler som uppfunnits för att rädda ansiktet på kvinnor.

Ok på vilket sätt skulle det gagna mig att gamla tanter inte får ligga med unga gambianer? Borde väl snarare vara tvärtom då en del av dom tar hit dom, alltså fler män för mig.
Citera
2018-01-18, 19:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ok på vilket sätt skulle det gagna mig att gamla tanter inte får ligga med unga gambianer? Borde väl snarare vara tvärtom då en del av dom tar hit dom, alltså fler män för mig.

Det handlar om sexuell avundsjuka. Sannolikt har du svårt att leva ut din sexualitet, och vill därför försöka förneka andra möjligheten att leva ut sin. Att du sedan tar avstånd från detta är en del av ditt mentala filter. Kvinnor är väldigt duktiga på att ljuga både för sig själv och andra, och inte ens veta om att de gör det. Sedan kommer kostnaden, den oerhörda kognitiva dissonansen och dåligt psykiskt mående.
Citera
2018-01-18, 20:54
Medlem
Citat:
Det handlar om sexuell avundsjuka. Sannolikt har du svårt att leva ut din sexualitet, och vill därför försöka förneka andra möjligheten att leva ut sin. Att du sedan tar avstånd från detta är en del av ditt mentala filter. Kvinnor är väldigt duktiga på att ljuga både för sig själv och andra, och inte ens veta om att de gör det. Sedan kommer kostnaden, den oerhörda kognitiva dissonansen och dåligt psykiskt mående.

Leva ut sin sexualitet och köpa någon är inte samma sak. Finns folk som gör det utan att pengar är inblandade och det har jag inget emot.
Men ingen idé att vi diskuterar då du inte tänker bry sig om vad jag skriver utan redan bestämt att du har rätt.
Men fine, anta att en tjej som legat tresiffrigt, provat allt hon vill i sexväg(utom att ha ögonbindel och jag kan dö nöjd utan att ha gjort det) och får en orgasm i minuten har problem att leva ut sin sexualitet.
Citera
2018-01-18, 20:58
Medlem
Klart att kvinnor konkurrerar precis som män, varför skulle annars de båda könen försöka spela på konkurrens? Däremot är vi inte nödvändigtvis konkurrenter vara för att någon vill. Mitt favorit citat: Don't break a nail over a man. Vi konkurrerar däremot knappast med prostituerade eller kvinnor som har flyktingbarn
Citera
2018-01-19, 08:02
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schablonbild
Klart att kvinnor konkurrerar precis som män, varför skulle annars de båda könen försöka spela på konkurrens? Däremot är vi inte nödvändigtvis konkurrenter vara för att någon vill. Mitt favorit citat: Don't break a nail over a man. Vi konkurrerar däremot knappast med prostituerade eller kvinnor som har flyktingbarn

Din uppnosiga attityd förutsätter att du har något att erbjuda. En snygg och ungdomlig kropp, ett vackert ansikte, och att sex är en bristvara för män. Annars skulle ingen ta notis om dig överhuvudtaget, och att vara en ful, oförskämd gammal tjockis är väl knappast ett framgångsrecept?

Givetvis är prostituerade dina sexuella konkurrenter. Det blir mycket svårare att mjölka uppmärksamhet och resurser från män, när de kan få sex när och hur de vill. Då skulle kvinnor få skärpa sig både när det gäller attityd och utseende.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-01-19 kl. 08:05.
Citera
2018-01-19, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse33
Kvinnor kan dissas ganska bra redan idag av de flesta med hjälp av bra porr. Porren kommer att bli alltmer avancerad i 3D så om bara något decennium kommer kvinnan vara överflödig för allt annat än barnafödande. Mannen kan då bli självförsörjande utan att behöva offra sina liv och all sin tid för att få och behålla en kvinna.

Studier, arbete, banklån för husköp, fina kläder och bilar, artighet mot kvinnor osv. Allt detta och mycket mer därtill beror pga sexuell konkurrens. Den dag då mannen lägger i femte växeln och drar ifrån så kommer det istället bli kvinnan som får konkurrera genom att exv. banta, hålla sig i form och uppvakta mannen.

Feminister jobbar ju hårt på att begränsa och kontrollera manlig sexualitet, porr kommer att förbjudas.

Och det är ju ett sätt för kvinnan att konkurrera.
Citera
2018-01-19, 11:29
Medlem
Citat:
Din uppnosiga attityd förutsätter att du har något att erbjuda. En snygg och ungdomlig kropp, ett vackert ansikte, och att sex är en bristvara för män. Annars skulle ingen ta notis om dig överhuvudtaget, och att vara en ful, oförskämd gammal tjockis är väl knappast ett framgångsrecept?

Givetvis är prostituerade dina sexuella konkurrenter. Det blir mycket svårare att mjölka uppmärksamhet och resurser från män, när de kan få sex när och hur de vill. Då skulle kvinnor få skärpa sig både när det gäller attityd och utseende.
Män som har en så extremt vidrig attityd likt dig, vill kvinnor fortsätta kunna välja bort. Oavsett hur de ser ut.

Det säger en hel del om kvantiteten på dig och liknande män när ni omedelbart går till personangrepp och angriper kropp som utseende. Jag är definitivt jämbördig män i min ålder och dessutom mycket, mycket fräschare än en större del av dem.

Jag suktar dessutom inte efter uppmärksamhet från män. Jag är inte okänd socialt som direkt följd av att jag faktiskt inte bryr mig. När jag går ut, vet många vem jag är och det för att jag vågar stå för mina åsikter. Till skillnad från dig. Ditt uppträdande på sociala medier som här, skulle göra dig till paria. I Sverige behöver dessutom ingen kvinna en man för "resurser" och jag har aldrig levt på en man men haft ett par som levt på mig. Så ser det ut i verkligheten. Men jag förstår varför du måste betala för sällskap, men du kan inte betala alla människor, t.ex mig utan enbart några få och de är inte mina konkurrenter.

Det många män kör är knappast något framgångsrecept det heller. Jag lever hellre ensam än med en idiot och jag är hellre singel en tillsammans med just en idiot. Och det min vän, är orsaken till att det enda du har som alternativ är dem du föraktar om ens dem eller någon som nedvärderar sig själv så pass mycket att den mot betalning låtsas tycka om dig eller står ut med att du tar i personen. Men tro mig, jag och majoriteten av kvinnor väljer bort dig.
Citera
2018-01-19, 12:02
Medlem
Citat:

Varför är du emot sexköp då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in