Citat:
Ursprungligen postat av
anayla
Usch vad tragiskt.

Jag mår dåligt av att veta hur många unga som mår dåligt. Fy att ingen orkar bry sig om.
En människa blir så ledsen att den gör något hemskt mot en annan oskyldig människa..
Det är för bedrövligt!
Försök älska varandra..
Samma här...

Jag tycker det händer alldeles för mycket elände i detta land.Mord,självmord bland olika människor,bland unga.Så mycket våld och hat!Samhället är på FEL väg!
Och att ingen bryr sig...gör mig också förbannad.
Istället att lyfta upp öppna,riktigt öppna debatter på TV, på alla media med alla inblandade,de bara "lägger på locket" och bortförklarar "med hänsin till anhöriga".Det är skitsnack!Det är en ren hyckleri!Ingen som bryr sig om anhöriga heller!
Det är så lätt att döma den killen som många har gjort här redan.Men vad vet vi om honom?Om hans liv,om hans känslor?Vi vet inte ens hur "oskyldig" var den mördade kvinnan.Ja,låt mig säga det.
Jag minns bra att hon jobbade i kommunen även med flyktingfrågor.Hon var chef där!Kände de varandra på nåt sätt tidigare?Hade nån konflikt?Jag har svårt att tro att den unga killen dödade kvinnan som han inte var bekant alls.Något skumt här.
Kan hennes jobbposition ha nån koppling,betydelse?Möjligen.Du ser...nästan alla händelser kommer till politiken som drivs denna regering.