2018-01-19, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Kan han/de ha förvarat droger som de grävde upp och blev påkomna? Fast det borde hundar ha luktat sig till.

Citat:
Ursprungligen postat av Leorardlake
Jovisst men säg att
Hon blev påkörd hon dekka gm och hans polare får panik och stryper henne för dem vill inte bli av med sina körkort

Rimliga teorier utan att vara insatt i fallet ändå.
Citera
2018-01-19, 00:17
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leorardlake
Den är bra man hakar upp sig på att vittnen sett den här mannen med dojorna
Annars är det ju klockrent med att gm kom med sin bil så slutade som det gjorde
Men isåfall hade han en passagerare med sig
Dra ner brallorna kan ju vara en undanmanöver
Vem var passageraren
Kan du berätta mer om "mannen med dojorna" eller hänvisa till vart du läst det?
Varför hade han en passagerare om han kom med bil?
Absolut att brallorna kan vara en fint, eller t om ett sätt att stoppa henne från att springa iväg.
Citera
2018-01-19, 00:18
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Bild på GM (för oss utan Facebook) samt är jag nyfiken om det funnits spekulationer om GM tidigare i denna tråd eller om hans namn var nytt för alla?

Tack

Var så god.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p370x247/14947749_1342939662417149_2141575606389415821_n.jp g?oh=db5e809205ed2a5d2f128d0389b56993&oe=5AE266F5
Citera
2018-01-19, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag vet inte om ni andra också får PM eller om det bara är jag för att jag är så aktiv men en tredje nyregistrerad som inte kan skriva inlägg ännu skickade detta:

Antar att det handlar om GM.
Kanske är detta kopplingen till BO? Behövde familjen stöd från kommunen när mamman/frun dog ?
Citera
2018-01-19, 00:19
Medlem
En Bonnraggare som är skyldig pengar hur mycket kan det vara
10k20k
Citera
2018-01-19, 00:21
Medlem
https://www.youtube.com/channel/UCG9dOBb7Yp4lgqZBEeTHcMA

GMs Youtube. Mycket som är relaterat till droger.
Citera
2018-01-19, 00:24
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tidigare drogproblem då kanske och återfall.

ironiskt att han inte vill förlora vänner och familj men dödar folk som har vänner och familj.

Sista är ju inte lite WT
Om något stämmer om den som nu utpekas som "GM" här, själv tycker jag vi ska fortsätta kalla det "MGM" misstänkt gärnings man, tills vi vet mer, så är det väl så att han tror/vet att någon med drogproblem kört och orsakat mammans död. Ingen vill förlora nära o kära så. Troligen anser han isf att BO hade något att göra med att denne drog-fyllekörare var i farten och inte inom lås o bom. Att man drabbas av vrede och vill hämnas på den man anser ha ansvar för att ens mamma dog när man var liten, är inte helt konstigt eller stämplar MGM. Sluta dra igån WT-snacket.
Citera
2018-01-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Kan du berätta mer om "mannen med dojorna" eller hänvisa till vart du läst det?
Varför hade han en passagerare om han kom med bil?
Absolut att brallorna kan vara en fint, eller t om ett sätt att stoppa henne från att springa iväg.

Mannen med dojorna är en snubbe folk har sett
På morddagen jag kan inte länka men nån annan kan säkert
Det är inget ovanligt att ha en polare i bilen framförallt när man buskör då är det lättare å va två tror nog någon här kan backa det
Citera
2018-01-19, 00:25
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
mgmprofil av Hercule Poirot.

MGM är en vit man i åldern 20-35 år som har någon form av anknytning till platsen (Gått i skolan intill?) MGM är bosatt i närområdet och det är det första mord MGM genomfört.
Inget sexuellt motiv utan det är ett rån som gått fel.

Ps. Leta bland Ulricehamns knarkare så hittar ni honom.

Just sain 2017-11-02, 13:26....
Senast redigerad av zarrelito 2018-01-19 kl. 00:28.
Citera
2018-01-19, 00:27
Medlem
Gillas avatar
Finns det någon som kan eller orkar ge oss andra (som inte följt tråden till 100 %) lite info om den MG? Alltså den som ni tror är den MG?
Citera
2018-01-19, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Det är väl det gamla vanliga, överfallsvåldtäkt som gått snett om jag får spekulera. Snubben har säkert fantiserat om det länge och såg sin chans, men insåg efter att tag att det kanske inte var riktigt så som det varit i hans fantasi varpå han får panik och mördar henne.

Alternativt att han var en seriemördare i vardande som tog livet av sig när han insåg att han inte var lika bra på att komma undan med mord som han trodde. Det som kan tala för den teorin är att killen klarade av att hålla uppe fasaden tills dess att han insåg att loppet var kört. Ingen verkar ju ha tipsat om honom så han har ju uppenbarligen inte betett sig särskilt underligt efter mordet.

Du är ju helt jävla off.

Är det sexrelaterat ska jag äta upp min katt.
Citera
2018-01-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dankdude
https://www.youtube.com/channel/UCG9dOBb7Yp4lgqZBEeTHcMA

GMs Youtube. Mycket som är relaterat till droger.

Ja det är nästan likadant på YT som på FB. Ingen aktivitet sedan minst ett halvår tillbaka förutom en sak. Han har likat en video som heter "Lallish". Någon sorts svensk förortsrap av Tamson.

https://www.youtube.com/channel/UC4xoRQ0XOgLa91pKFB7R_jA

Detta är uppenbart kriminella knarkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in