Citat:
Nu har det mest varit skador på backlinjen och där har inte city någon bra bredd, om du inte tittar på matcherna eller följer lite i media så varför skriver du ens?
Mendy är självklar, nu har han varit skadad så har man gjort om delph till en VB, och när han varit skadad? zinchenko är inte heller en vänster back och inte redo inte tillräcklig.
Kompany och Stones har varit/är skadade och då har man kört med mangala som är tokdålig så där är det inte heller någon bredd. Ferna har fått spela MB vilket han absolut inte ska göra. Man har Danilo som kan spela HB men är inte i närheten av Walkers nivå. Man slänger även Danilo som VB ibland men helt fel för honom.
Att man har bredd där fram är en helt annan sak.
Mendy är självklar, nu har han varit skadad så har man gjort om delph till en VB, och när han varit skadad? zinchenko är inte heller en vänster back och inte redo inte tillräcklig.
Kompany och Stones har varit/är skadade och då har man kört med mangala som är tokdålig så där är det inte heller någon bredd. Ferna har fått spela MB vilket han absolut inte ska göra. Man har Danilo som kan spela HB men är inte i närheten av Walkers nivå. Man slänger även Danilo som VB ibland men helt fel för honom.
Att man har bredd där fram är en helt annan sak.
En åsikt har alla rätt att ha, då detta är ett diskussionsforum.
Jag ser många matcher och följer med i media.
Ditt inlägg #745. Kommer du ihåg vad du skrev?
Van Dijk hade inte platsat i City!!!. Det var som jag skrev innan, det stack i ögonen att han skrev på för Liverpool.
Stones agerande när Firmino trycker undan honom och gör 2-1 säger det mesta. Kommentatorer som tycker det är frispark. Så vitt jag vet är det tillåtet med kroppskontakt i fotboll.
Liverpool har också skador i backlinjen. Clyne, Moreno och Van Dijk spelade inte. Att skylla på skador är bara löjligt. Är inte Pep nöjd med sitt lag får han väl be sheiken om några extra miljarder att köpa spelare för.
Tror ändå Liverpool supportrarna här har en del att glädjas över, de spelar roligast fotboll i ligan, sitter på ett bra lag och bra tränare. Men visst, att bygga ett bra lag över tid uppskattas ju inte av alla, vissa föredrar FIFA-City som pekar och köper istället.