Citat:
Ursprungligen postat av
Kimbo7
Min uppfattning om Heberleins intellektuella kompetens och heder är låg, men jag har inget emot att gruppvåldtäkterna synas offentligt i sig. Sånt brukar bli bättre om syftet inte är propagandistiskt

Har aldrig riktigt förstått var ni vänstertomtar har fått det där ifrån? Det känns för enkelt att det bara skulle vara som så att hon har rätt på en massa, för er, oerhört obekväma punkter.
Rätta mig om jag har fel, men det du skriver här är ju ett rent utfall av att du är vänstertomte och Heberlein är vänsterns senaste boogieman (-woman). Jag ser er bara skriva "nu tycker jag ju att Ann Heberlein är persona non grata ocha tt hon är intellektuellt ohederlig och generellt en avskyvärd människa" men aldrig varför ni tycker det. Vad är hennes grövsta brott?
För övrigt Kimbo7, vakna upp någon gång. Sitt inte här och misstänkliggör alla försök att lösa det här nu. Det är slut på er guldålder, nu står det beskt motgift på menyn ett par år framöver. Du vet, ska man vara en humanitär stormakt så räcker inte snack, man måste också genomföra det.