• 1
  • 2
2018-01-18, 14:50
Medlem
Jag undrar om ni har ngra frslag eller tips p vart man kan hitta en snll,trevlig,seris sugardaddy. Jag skulle vilja ha en lngvarig relation, ldern spelar inte s stor roll bara vi klickar med varann. Jag skulle frst vilja ha en online relation med denna man s vi kan lra knna varann och sen om vi trivs s kan vi trffas. Vill grna veta lite om er sugababes ocks hur din och din SD relation ser ut.
Vet ni tex ngra bra serisa sidor bde svenska och utlndska som erbjuder typ sugardating och s?
Citera
2018-01-18, 15:27
Bannlyst
Jag skulle vilja vara en Sugardaddy...
Citera
2018-01-18, 15:36
Medlem
Nefelibatas avatar
Vet inte ens varfr jag svarar hr d jag tycker att det r ett oerhrt konstigt fenomen; visst, lockande med fina presenter men really? Slja ut sig sjlv p det sttet? N, hade nog inte varit s stolt...
Men till och med jag vet ju att det finns sidor fr detta!? Hade du lagt ner tre sekunder p research via en googleskning s hade du vetat detta... Hoppas att du inte r lika oambitis nr du vl hittar din sugardaddy
Citera
2018-01-18, 15:39
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefelibata
Vet inte ens varfr jag svarar hr d jag tycker att det r ett oerhrt konstigt fenomen; visst, lockande med fina presenter men really? Slja ut sig sjlv p det sttet? N, hade nog inte varit s stolt...
Men till och med jag vet ju att det finns sidor fr detta!? Hade du lagt ner tre sekunder p research via en googleskning s hade du vetat detta... Hoppas att du inte r lika oambitis nr du vl hittar din sugardaddy

Hahahahahaha!
Ett strlande svar!
Lite energi fr man nog lgga ner som sugargirl om man skall f de stora pengarna och en trevlig sugardaddy.
Citera
2018-01-18, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nefelibata

S bara fr att jag skriver ett inlgg hr s betyder det att jag inte vet ngot alls? Din personliga sikt om detta r inte av intresse.
Dremot vet jag ett par sidor men det finns skert fler som jag vill f reda p, drav frgade jag er hr p fb men de va ju korkat gjort mrker jag nu.
Citera
2018-01-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Hahahahahaha!
Ett strlande svar!
Lite energi fr man nog lgga ner som sugargirl om man skall f de stora pengarna och en trevlig sugardaddy.

Haha och du hller med utan att ens veta ngot 😂 snabb va du me. Ngot hl du frsker fylla inombords verkar de som.
Citera
2018-01-18, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Jag skulle vilja vara en Sugardaddy...

Ok. Varfr d vill du de? Har du varit de frrut?
Citera
2018-01-18, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Missx77
Ok. Varfr d vill du de? Har du varit de frrut?

Tycker om att skamma bort...
Citera
2018-01-18, 16:11
Medlem
Kolla hr: https://sugardaters.se
Citera
2018-01-18, 16:22
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missx77
Haha och du hller med utan att ens veta ngot 😂 snabb va du me. Ngot hl du frsker fylla inombords verkar de som.

Allts!

Antingen s kr du en maskerad annons hr p FB och det r ju intressant p sitt stt.

Att ska en "sugardaddy" r ju en verksamhet som man br kra lite snyggt fr att inte f en "trashstmpel" och egentligen bara skriva p ett annat stt att man vill knulla fr pengar.
Det finns det mnga sidor fr om du Googlar lite.

Okej, svaret r d att vill du ha en bra "sugardaddy" s fr du annonsera p de lite "finare" sidorna, kanske ven p eskortsidor och sortera sinihelvete fr dr finns mycket med "intressanta" mn kan jag tnka mig.

Att vara en "fin" sugargirl krver nog lite finess och diskretion fr att n det bttre klientelet och n sitt ml.
Flashback har mnga frdelar men att annonsera efter skvgar/kunder hr fr en diskret verksamhet kan nog skrmma bort fler n det ger mjligheter till.

Det enkla livet hgrar och varfr anstrnga sig nr man kan bli en "sugargirl"?

EDIT: Angende hl s r det jag som fyller dem externt, inte internt. LER!
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2018-01-18 kl. 16:25.
Citera
2018-01-18, 16:40
Medlem
Jag blir grna det till dig. Om du ser bra ut sklart
Citera
2018-01-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Allts!

Antingen s kr du en maskerad annons hr p FB och det r ju intressant p sitt stt.

Att ska en "sugardaddy" r ju en verksamhet som man br kra lite snyggt fr att inte f en "trashstmpel" och egentligen bara skriva p ett annat stt att man vill knulla fr pengar.
Det finns det mnga sidor fr om du Googlar lite.

Okej, svaret r d att vill du ha en bra "sugardaddy" s fr du annonsera p de lite "finare" sidorna, kanske ven p eskortsidor och sortera sinihelvete fr dr finns mycket med "intressanta" mn kan jag tnka mig.

Att vara en "fin" sugargirl krver nog lite finess och diskretion fr att n det bttre klientelet och n sitt ml.
Flashback har mnga frdelar men att annonsera efter skvgar/kunder hr fr en diskret verksamhet kan nog skrmma bort fler n det ger mjligheter till.

Det enkla livet hgrar och varfr anstrnga sig nr man kan bli en "sugargirl"?

EDIT: Angende hl s r det jag som fyller dem externt, inte internt. LER!

Oj vad du anstrnger dej och lgger tid p en hel novell fr att skydda dej sjlv.
Intressant
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in