Citat:
Sen när har Blizzard någonsin lyssnat på sina spelare? Beta efter beta får dom massor av konstruktiv feedback som gång på gång ignoreras. Likförbannat kör dom på sin egen linje och pissar på sina spelare. Sen har Blizzard massa nya anställda som aldrig ens sett Vanilla, då ska dom inte där och peta heller! Visst vore det trevligt med polygons istället för dit ritade ansikten men det skulle skära sig med resten av spelet. Dessutom är grafiken på WoW idag absolut inte bra jämfört med andra spel, så det skiljer sig inte särskilt mycket. Nej, även om grafiken är skrattretande dålig, kommer det underlätta lagg i 40 man raids. Jag minns att jag alltid tappade DPS i ZG pga lagg. Idag har jag en stationär gamingdator med Intel Core i9-7900X Processor och kör allt på max setting oavsett spel, så jag ser fram emot att raida när allting flyter på.
Med det sagt så kommer jag dock inte progressa på max level utan köra upp en sponsor till min 39 warlock twink! Gear fixar jag lätt med polarna som boostar, jag minns till och med vart varje twink pryl finns. Men, enchantsen är vad som kostar, betala 40g för en enchant på min gröna dolk från Zul'Farrak. Pffff.. 40g tänker ni, men det var för endast en enchant så det blev rätt dyrt med alla. Så jag måste ha en bra main som drar in stålar. Men PvP på 60 var också skit kul, särskilt AV matcherna som aldrig tog slut, och dom stora bossarna man behövde massa folk för att få fram. Kanske går idag med men jag har inte sett det. Nu ruchar alla bara och ally svinen brukar ta hem skiten på 10 minuter.
Aja, happy twinking: Spookyspellz! Vindication.
Med det sagt så kommer jag dock inte progressa på max level utan köra upp en sponsor till min 39 warlock twink! Gear fixar jag lätt med polarna som boostar, jag minns till och med vart varje twink pryl finns. Men, enchantsen är vad som kostar, betala 40g för en enchant på min gröna dolk från Zul'Farrak. Pffff.. 40g tänker ni, men det var för endast en enchant så det blev rätt dyrt med alla. Så jag måste ha en bra main som drar in stålar. Men PvP på 60 var också skit kul, särskilt AV matcherna som aldrig tog slut, och dom stora bossarna man behövde massa folk för att få fram. Kanske går idag med men jag har inte sett det. Nu ruchar alla bara och ally svinen brukar ta hem skiten på 10 minuter.
Aja, happy twinking: Spookyspellz! Vindication.
https://www.youtube.com/watch?v=kor7YFrBBgc&t=2735s Spola fram 44:13 frågan om WoW classic, låter inte så positivt där här med vi spelare inte kan föreställa oss om hur länge de här kommer ta, men positiva är väl att de kommer väl försöka om de nu är sant att försöka lyssna på wow communityn =) UBRS 5man / 10 man? intressant =)
Att du inte vet vem Gummy är men vill komma med massa efterblivna åsikter om förändringar är ett bevis i sig. Om du vill veta så är det han som kodade Burning Crusade.