Citat:
Varför skulle jag ha hela inlägget med? Det var medvetet avkortat.
J-ens pratade med dig och nu kommer du kanske bli lite förvirrad men du är ingen riktig prinsessa! Tror du själv att han pratade om dig som prinsessa 😜
Jag ljuger inte om dig!
Jag kände PR flyktigt och jag lärde känna honom i samband med en händelse på Lockerud omkring ett år innan Helena försvann.
Han kom i sällskap med J-erker L-arsson men där var även fler av omnämnda i tråden.
Du, "Prinzezzan", som känner honom, låter det otroligt? Du vet ju vilka han umgicks med som ej kopplats till honom i tråden!?
Både "Prinzezzan" och Ugglan borde bli mer frikostiga med info och inte bara vänta på att själva få till sin egna lilla privata utredning.
J-ens pratade med dig och nu kommer du kanske bli lite förvirrad men du är ingen riktig prinsessa! Tror du själv att han pratade om dig som prinsessa 😜
Jag ljuger inte om dig!
Jag kände PR flyktigt och jag lärde känna honom i samband med en händelse på Lockerud omkring ett år innan Helena försvann.
Han kom i sällskap med J-erker L-arsson men där var även fler av omnämnda i tråden.
Du, "Prinzezzan", som känner honom, låter det otroligt? Du vet ju vilka han umgicks med som ej kopplats till honom i tråden!?
Både "Prinzezzan" och Ugglan borde bli mer frikostiga med info och inte bara vänta på att själva få till sin egna lilla privata utredning.
Ang. det jag fetmarkerat först: "nu kommer du kanske bli lite förvirrad men du är ingen riktig prinsessa! Tror du själv att han pratade om dig som prinsessa 😜" Här förstår jag inte riktigt vad du menar. (Jag hade kunnat skriva något sarkastiskt här, men jag hoppar det...)
Ang. det andra jag fetmarkerat: "Jag ljuger inte om dig!" Jo du har ljugit om mig, då du i ett tidigare inlägg skrivit:
"Hen är en skojare som missleder gällande sina uppgiftslämnare och hur hen kommit över informationen. Hen drar bara en vals till, det har funkat länge!" Inte ett enda ord av detta är sant! Och tror du på vad du själv skriver här, så är du enbart ignorant och dum.
Ang. det jag fetmarkerat sist: "Han kom i sällskap med J-erker L-arsson". Det stämmer att PR kände en person med det namnet. Jag tror att det var i samband med att han umgicks med BW, medan han bodde kvar i M-stad. Jag visste inte att denne JL tillhörde missbrukarkretsar; det var ingen uppfattning jag fick.