Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Angående Mammans död.
Jag har "pressat" 2 källor, men som sagt tar det stopp där.
Jag har försökt med scheele, men där tar det också stop för till fället, av respekt för anhöriga, vilket jag fullständigt förstår.... känns det fel, så posta inget ! Helt rätt.
Så medans vi väntar på den infon, så slänger jag in en TEORI.
Mamman ligger medvetslös, men hon dör inte.
Pappan märker såklart detta... paniken kommer, ångest, förtvivlan....vad fan skall jag göra !!
*Lägger händerna runt hennes hals och stryper henne, men då måste han se hennes ansikte relativt lång tid..och fixar han verkligen det.??
*Tar en kudde eller liknande och kväver henne, och då slipper han se hennes ansikte.
*Injektion av nått, men tänk nu hur stressad han måste vara, gråtandes, stressen.....börja fippla med en kanyl, hitta en ven.... fixar han det, tro ?
*Kommer ni ihåg att det har nämnts nått om en kniv ?? Kommer ni ihåg att det har nämnts nått om blod. Han får panik, han vet inte vad han skall göra... han hämtar en kniv... hugger henne med flrea hugg i bröstet........
Kommer ni ihåg att poliserna som kom ut, såg väldigt allvarliga och tagna ut.
Det har pratats om att nån polis har spytt.
Och det har erbjudits hjälp till poliserna.
Vilken fruktansvärd o fasansfull situation pappan var tvungen att hantera...... ångest, gråt, förtvivlan.
Dom flesta av oss tar självklart avstånd från hela händelsen med denna familjen.
Mor och far dömde sina barn till döden.......
Men glöm inte bort att dom även dömde sig själva.
Personligen är jag emot allt våld, och framför allt mord på barn.
Detta är bara en TEORI, och vild SPEKULATION av mig.
Men, nått har ju hänt !!
Du levererar. Källorna är förmodligen inte redo att dela med sig ännu, det måste kännas rätt även för dom.
Intressant teori, vad jag har förstått så dog inte mamman av dosen men frågan är också om hon var vid medvetande eller om det var så att hon sov men ej död. För att klara att gå igenom hela detta scenario måste han stängt av sina känslor totalt och bara handlat efter deras överenskommelse.
Hur gjorde han? knivhugga? strypa? - nja känns inte så, kudde möjligen.
Eller om det är så att de rent av hade en backup plan, allt verkar så planerat.