• 1
  • 2
2018-01-17, 19:59
Bannlyst
Hejsan

Jag är en 27 årig kille snart 28 och jag har förstört mitt liv för gott. Håller på med självskadebeteende och dricker mycket (vardagar också) har dock jobb kvar så det är den enda gnistan jag har kvar som jag lever för. Har köpt upp min fond och har inget sparande. Många vänner har lämnat mig efter det dom har sett om mig på nätet (tänker inte nämna vad det är) men jag har outat mig själv komplett på nätet. Det finns en hel flashback tråd om mig och om man söker på mitt namn så dyker den tråden upp. Antidepp har jag käkat nu i flera år men jag kan säga att alkoholen hjälper mig mycket mer. Dricker enbart Arboga 10.2 % så jag vet att jag blir full på det. Eftersom jag har förstört mitt liv och mitt rykte så kvittar ingenting längre känns det som. Jag har blivit apatisk bryr mig inte om någon eller något längre förutom min mamma jag och min katt. En relation kommer jag aldrig kunna få för allt som står om mig på nätet. Är det vanligt att man kan bli full på en vardag? Vad tycker ni jag ska göra?
Citera
2018-01-17, 20:04
Medlem
Byt namn och flytta utomlands hade jag gjort
Klipp alla band med dina gamla vänner och skaffa nya

PM mig om du vill berätta varför, min kusin gjorde nästan samma grej
Senast redigerad av prostitucija 2018-01-17 kl. 20:14.
Citera
2018-01-17, 20:12
Medlem
sfrges avatar
Varför detta ras?
Har du gjort nått dumt?
Citera
2018-01-17, 20:53
Medlem
2560ps avatar
Här kanske du kan finna lite råd och tips:

(FB) Är alkoholism en livsstil

Dessutom - när allting känns eländigt, när du tror att alla övergivit dig:

https://www.youtube.com/watch?v=FjIRqN717g0
Citera
2018-01-17, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
Hejsan

Jag är en 27 årig kille snart 28 och jag har förstört mitt liv för gott. Håller på med självskadebeteende och dricker mycket (vardagar också) har dock jobb kvar så det är den enda gnistan jag har kvar som jag lever för. Har köpt upp min fond och har inget sparande. Många vänner har lämnat mig efter det dom har sett om mig på nätet (tänker inte nämna vad det är) men jag har outat mig själv komplett på nätet. Det finns en hel flashback tråd om mig och om man söker på mitt namn så dyker den tråden upp. Antidepp har jag käkat nu i flera år men jag kan säga att alkoholen hjälper mig mycket mer. Dricker enbart Arboga 10.2 % så jag vet att jag blir full på det. Eftersom jag har förstört mitt liv och mitt rykte så kvittar ingenting längre känns det som. Jag har blivit apatisk bryr mig inte om någon eller något längre förutom min mamma jag och min katt. En relation kommer jag aldrig kunna få för allt som står om mig på nätet. Är det vanligt att man kan bli full på en vardag? Vad tycker ni jag ska göra?

Såklart är det många som krökar dagtid/vardag, jag hade dragit utomlands om jag var du..
Jag tror fler än jag anar vem du är och jag måste bara fråga varför tycker du som du gör och varför i helvete lägger du ut det på nätet för?? Ville du bråka eller vad fan handlar det om?
Citera
2018-01-17, 21:31
Medlem
Lilabanans avatar
Dra utomlands. Skaffa nytt namn. Du förtjänar en ny chans oavsett, Du har uppenbarligen inte gjort nåt olagligt iaf.

Angående kröka på vardagar, när jag har mått som sämst av olika anledningar har jag druckit mig full varje kväll flera veckor i sträck. Hemma eller ute, kvittade. Bara jag blev full och kunde däcka för att alarmet sen ska ringa igen kl 7, osv osv. Där är ju cannabis en räddning men det vetefan om det är någon hjälp för dig. Men testa om du inte vill dra utomlands. Förändring kommer ske iaf.

Lycka till!
Citera
2018-01-17, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
Hejsan

Du har ett jobb iallafall jag tycker du ska jobba på o gå vidare med ditt liv, det är det enda du kan göra. önskar dig lycka till!
Citera
2018-01-17, 22:10
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Varför detta ras?
Har du gjort nått dumt?

Glömde du läsa trådstarten?
Citera
2018-01-17, 22:13
Medlem
2560ps avatar
Hittade tråden du nämnde. Har inte läst igenom hela, men så jävla farligt är det väl ändå inte.

Byt stad, byt namn (nu är ju lagen ändrad så det är lätt) och börja om på nytt. Du verkar ju tillräckligt stabil för att kunna jobba, då har du ju alla chanser i världen att få rätsida på livet - förutsatt att du inte faktiskt står för galenskaperna du verkar ha uttryckt.
Citera
2018-01-17, 22:36
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Här kanske du kan finna lite råd och tips:

(FB) Är alkoholism en livsstil

Dessutom - när allting känns eländigt, när du tror att alla övergivit dig:

https://www.youtube.com/watch?v=FjIRqN717g0

Ditt inlägg fick mig att skratta gott, och kom att tänka på detta:

https://www.youtube.com/watch?v=RET1Srb7eZs

Ont. Flytta om du har möjlighet och börja om på nytt, man märker vilka som är ens "vänner".
Finns många som dövar det ena och det andra med både alkohol och droger!

Om du har ett jobb du trivs med, och planerar att fortsätta med, är det nog bäst att välja bort spriten.
Citera
2018-01-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Hittade tråden du nämnde. Har inte läst igenom hela, men så jävla farligt är det väl ändå inte.

Byt stad, byt namn (nu är ju lagen ändrad så det är lätt) och börja om på nytt. Du verkar ju tillräckligt stabil för att kunna jobba, då har du ju alla chanser i världen att få rätsida på livet - förutsatt att du inte faktiskt står för galenskaperna du verkar ha uttryckt.

Tycker inte grabben ska byta namn eller stad så jävla farligt va det inte tror de flesta hajar att han inte menade det han sa det var mer ett uttryck på frustration bara ingen är perfekt.

Det bästa är att lägga det bakom sig o fortsätta jobba kanske skaffa en hobby du kan säkert träffa en tjej med du är ung o och om det är han jag tror så ser du bra ut med. Huvudsaken är att du går vidare bara så är det lugnt
Citera
2018-01-17, 22:55
Medlem
TokyoBarns avatar
Funderat på att resa bort på solsemester en vecka med morsan eller liknande?

Sen kanske någon psykolog att prata med, eller någon annan. Sluta kolla på våld/förnedringsporr och sånt, verkar bara fucka upp ens psyke mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in