Citat:
Ursprungligen postat av
Agentninja
Hur gamla är Amir och hans bror Fahkry?
Hittade bilder på den sistnämnda på fejjan. Förlåt, men det set ju ut som att han inte ens fått hår på pungen än.
En annan fråga till dig minay, du verkar vara från Malmö. Är inte Malmö SKITLITET? Hur fan lever dessa killar? Jag menar, om man har ett pris på sitt huvud, varför är man ens vara kvar i landet? Oddsen är ju 0 för överlevnad.
Alla tror dem är odödliga och får storhetsvansinne.
"Vem vågar klippa mig, tömmer en kalle i han, har skyddsväst, tänker nte gömma mig" blablabla.
Malmö brukar jag jämföra som ett ikea varuhus. Endå ganska stort,
men tyvärr inte så pass stort för att gömma sig.