Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nej, jag menar att du har påstått att motorerna inte identifierades och att de eventuellt begravdes på soptippen. Då är det du som ska visa varför du påstod detta - helst med en källa..
Svårt att förstå?
Jag har länkat till källa för ”uppgift om motorn som begravdes” (rense.com) och jag har länkat till källa som säger att motorn inte har identifierats av ansvariga utredare.
Det du nu kan göra är två saker:
1. Acceptera vad källorna säger.
Eller:
2. Bestrida vad de säger.
Citat:
Precis, du har påstått att ljudet inte analyserats. Då är det du som ska visa varför du påstod detta - helst med en källa..
Svårt att förstå?
Det ingick i NIST’s uppdrag att undersöka hur byggnaderna totalkollapsade som de gjorde. NIST skriver att man undersökte ursprunget till källorna till alla de kraftiga smällar/explosioner som rapporterades av vittnen och/eller registrerades på videor från WTC 9/11.
Du säger nu att studien/analysen av smällen/explosionen i aktuell video tillhör ”slasken” och därför inte publicerades och jag frågar igen: Hur fan menar du att studier/analyser avseende möjliga sprängmedel i totaldemoleringen av WTC 1, 2 och 7, tillhör ”slasken”?
Citat:
Nej, jag väntar fortfarande på att du ska lägga fram sådana, helst uppgifter som stöder dina påståenden.
Min källa är kendoc911. Vad brister i den?
Citat:
Nej, jag väntar fortfarande på att du ska lägga fram sådana, helst uppgifter som stöder dina påståenden.
Min källa är kendoc9/11. Vad brister i den?
Citat:
Vad du utesluter eller inte utesluter är fullständigt ointressant så länge du inte kan visa källor på dina påståenden.
Jag skrev ”enligt uppgift”. Källan till det påståendet är rense.com.
Det är enkelt. Har du andra uppgifter? Lägg fram dem.