2018-01-16, 23:52
Medlem
ParadisetSveriges avatar
Handklovar är väl standard om man vill mjukstarta och gillar sånt kan jag tänka. Sedan kan man gå hela vägen med rep, utsatthet, dominerande snack och forcerade orgasmer med vibrator.
Citera
2018-01-19, 05:37
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadisetSverige
Handklovar är väl standard om man vill mjukstarta och gillar sånt kan jag tänka. Sedan kan man gå hela vägen med rep, utsatthet, dominerande snack och forcerade orgasmer med vibrator.

Jag tänker att nybörjarvänligheten nog inte avgörs av huruvida man binds med handbojor eller med rep, utan efter hurpass lyhörd och pålitlig den dominante partnern är. Med andra ord; vill man nu vara väldigt försiktig i början så är det bra om den dominante är mer som en snäll faderlig kurator. Sedan när man är van vill man kanske snarare att den dominante partnern är en aning längre åt ondskefull psykopathållet. Om man nu tänker sig en skala mellan kurator och psykopat alltså.
Citera
2018-01-19, 05:42
Medlem
flaskborstes avatar
Hmm låter som bebissex..

En dominant förstår att det är den undergivne som är ledaren i alla lägen. Dominans är en fungerande illusion där den undergivna partnern är styrande. och låter dig styra.

När du insett detta lär du vara välkommen på diverse klubbar..

(medlem i flera klubbar)
Citera
2018-01-19, 06:48
Medlem
Hmmm, jag gillar det ni pratar om här och jag hamnade här för att jag söker...
Jag känner mig extremt udda eftersom jag drömmer om att bli dominerad och ägd av en eller ett par okända personer. Jag klär mig i nylonstrumpor, högklackade svarta lackpumps och diverse slavprylar som gör att jag känner mig i underläge redan från början.

Jag är snygg måste jag erkänna med min rakade kuk och snygga kropp och jag älskar att dra i mig poppers och uppleva hur jag blir otroligt medgörlig och löjligt kåt.

Mitt dilemma är att jag inte kan hitta den eller dem som är intelligenta nog att dra nytta av det som bjuds. Jag smyger omkring på videoklubbar i Stockholm sökande efter det där äventyret. Den där grupporgien där jag är offret och godiset. De där kompisarna som utforskar min kropp tillsammans medan de samtalar sins emellan om vad de gillar av den och vad de vill testa och allt detta medan de håller mig kåt. De håller mig kåt genom att äga mina känsliga bröstvårtor, ge mig poppers och smeka mina genitalier och röv.

Ni verkar ha fattat en del så jag vågar fråga er, vart kan jag hitta min nästa nivå av spänning?

Mitt dilemma är att jag vill vara anonym, helt opersonlig, endast en kropp.
Citera
2018-01-19, 15:55
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
En bra start kan vara att gå in på https://www.darkside.se som är Sveriges största BDSM-community.

Som jag förstår det söker du en dominant man och då är mitt råd att besöka någon av de pubkvällar som du kan läsa mer om på Darkside. De flesta känner varandra lite och det gör att risken minskar för att du ska råka på en oseriös man som använder BDSM som svepskäl för att göra dig illa på riktigt. En bra Master tar hand om dig på ett bra sätt och ger dig ömhet efteråt.
Citera
2018-03-01, 12:39
Medlem
Man börjar med at prova lite försiktig först. Mannen skal bestämma. Prova fisting, anal, dildo och rep. Jag gillar at kvinnan har mycket stora hängbröst och at hon är en äldre kvinna. Men vart hittar jag henne?
Citera
2018-03-01, 12:47
Medlem
Phoenixboxs avatar
Nykter alkohlist och narkoman bådar inte gott.

Jag var själv alkoholist, sedan jag tog tag i det minska begäret efter BDSM.

Sexberoendeär inte helt lätt att ta itu med heller.
Barn med en partner som utsätter en för psykisk och fysisk misshandel? No thanks. men så kan det gå om man inte är försiktig
Citera
2022-05-02, 11:41
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Hmm låter som bebissex..

En dominant förstår att det är den undergivne som är ledaren i alla lägen. Dominans är en fungerande illusion där den undergivna partnern är styrande. och låter dig styra.

När du insett detta lär du vara välkommen på diverse klubbar..

(medlem i flera klubbar)

Exakt detta! Den undergivne är den som styr indirekt, men det är det långt ifrån alla som förstår när de ska lämna vaniljvärlden.

Därav är det en stor fördel att gå på träffar med likasinnade och läsa på om BDSM. Annars kan det tyvärr gå väldigt fel..
Senast redigerad av Lilett 2022-05-02 kl. 11:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in