2018-01-13, 21:59
Medlem
Jag behöver hjälp. Jag har märkt med åren att jag inte nöjer mig med vanligt sex. Jag vill utforska min sexualite och vad jag gillar och inte men hur gör jag det?

I tidigare relationer har jag försökt men enbart hittat män som inte vågar ordentligt. En dask i arselt, hårda tag och thats it. Jag nöjer mig inte och känner mig lika besviken varje gång.

Jag har aldrig varit med någon som kan. Vart finner jag det? Och någon som vill visa mig vägen in i detta? Google har inte hjälp mig.
Citera
2018-01-13, 22:04
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
När jag höll på som mest med bdsm utvecklade jag och en tjej det tillsamans så kan tänka mig att det är svårt att hitta. Har du testat darkside?
Citera
2018-01-13, 22:15
Medlem
-Andreas-s avatar
'Den som vet, vet'.
Som förrgående skribent skrev, det är något man hittar tillsammans ganska fort om man tycker om.
Införskaffa ex.vis;
Silver tejp. Is-bit bricka. Tunn duk/ögon bindel. Baby olja. Vispgrädde på spray flaska. Stearinljus.
Ridspö alt. 1 m hampa-rep eller läderbälte. Trä-klädnypor, ingen plast skit.
Fodrade skinnhandskar för schysstare grepp/inga blåmärken.

Ja, typ, lägg i säng halmen nästa gång.
Om snubben har de drag så förstår han, annars prata om det, även om det eg är medfött hur pass mkt 'vålds potential' en man har. lycka till.
Citera
2018-01-13, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyaki
Jag behöver hjälp. Jag har märkt med åren att jag inte nöjer mig med vanligt sex. Jag vill utforska min sexualite och vad jag gillar och inte men hur gör jag det?

I tidigare relationer har jag försökt men enbart hittat män som inte vågar ordentligt. En dask i arselt, hårda tag och thats it. Jag nöjer mig inte och känner mig lika besviken varje gång.

Jag har aldrig varit med någon som kan. Vart finner jag det? Och någon som vill visa mig vägen in i detta? Google har inte hjälp mig.

Närmaste krog?
Citera
2018-01-13, 22:21
Medlem
kalkryggars avatar
Får man fråga lite åt vilket håll?

• Smisk med piska och drag i håret.
  • Förnedrad: tvingas slicka skor och bli spottad på.
  • Vara mänsklig toalett och öppna munen för kiss och/eller bajs.
  • Få stryk samtidigt som någon halsknullar dig, spottar och säger hur äcklig du är.

Det finns så många inriktningar. Vissa säger att dom är inne på BDSM och när man sen frågar om vissa saker så säger dom oh nej inte det. Det är ju äckligt. Så slutar det oftast med (speciellt med tjejer) att dom vill bli fastbojade med tramsbojor som har rosa ludd runt och så vill dom att killen skall kalla dom för "lilla hora" (eller liknande) när dom gör den så otroligt extrema saken som analsex.
Citera
2018-01-13, 23:42
Medlem
Närmaste krog är ett nej. Jag är en nykter alkoholist och narkoman så dit går jag definitivt inte.

De män jag träffat har aldrig varit på samma nivå.
Citera
2018-01-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Får man fråga lite åt vilket håll?

• Smisk med piska och drag i håret.
  • Förnedrad: tvingas slicka skor och bli spottad på.
  • Vara mänsklig toalett och öppna munen för kiss och/eller bajs.
  • Få stryk samtidigt som någon halsknullar dig, spottar och säger hur äcklig du är.

Det finns så många inriktningar. Vissa säger att dom är inne på BDSM och när man sen frågar om vissa saker så säger dom oh nej inte det. Det är ju äckligt. Så slutar det oftast med (speciellt med tjejer) att dom vill bli fastbojade med tramsbojor som har rosa ludd runt och så vill dom att killen skall kalla dom för "lilla hora" (eller liknande) när dom gör den så otroligt extrema saken som analsex.

Jag har ju inte fått prova, så de är en aningen svårt att säga vad jag gillar. En mänsklig toalett vill jag inte vara. Rosa och trams är inte för mig. Haha. Definitionen av stryk är stor men inte fan vill jag gå omkring med fläskläpp och blåtiror för karl jäveln är ett svin på riktigt.

Smisk, styp, fisting, analsex, inte se, fastspänd och diverse lockar mig och när jag väl fått en karl att göra det är det liknande jag blir upphetsad av eller får fantasierna späda på för att de över huvudtaget ska gå för mig.
Citera
2018-01-13, 23:51
Medlem
Jag har ju inte fått prova, så de är en aningen...

Jag har ju inte fått prova, så de är en aningen svårt att säga vad jag gillar. En mänsklig toalett vill jag inte vara. Rosa och trams är inte för mig. Haha. Definitionen av stryk är stor men inte fan vill jag gå omkring med fläskläpp och blåtiror för karl jäveln är ett svin på riktigt.

Smisk, styp, fisting, analsex, inte se, fastspänd och diverse lockar mig och när jag väl fått en karl att göra det är det liknande jag blir upphetsad av eller får fantasierna späda på för att de över huvudtaget...

Och inte fasen förstår jag mig på hur jag svara ordentligt. Haha
Citera
2018-01-14, 00:11
Medlem
kalkryggars avatar
Du kanske skulle prova den här hemsidan:
https://clubsunset.se/

Tänk på att om det inte är exakt vad du tänker att du vill ha så är det nog en bra station för att finna personer som passar dig. Du ville ju utforska så varför inte liksom.
Citera
2018-01-14, 00:22
Medlem
Tack! Ska kika och se vad jag finner. Jag har ju googlat ihjäl mig om alla diverse kategorier om sex och diskuterat detta väldigt ingående i detalj med en nära vän. Bdsm, bondage och diverse är vad jag närmast kommer. Jag rannsakar mig själv oroligt grundligt och känner mig själv och min kropp ganska väl. Så de är ju inte i tillstymmelse av normalt sex jag vill ha.
Citera
2018-01-14, 06:57
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyaki

Exakt vad vill du ha mer av och hur? Ju tydligare du kan specificera detta för andra och dig själv, desto bättre kan du säga det till potentiella kandidater och ju bättre möjligheter får du att hitta vad du söker.

Några frågor att börja med: vad gillar du mest - passivitet, bli dominerad, bli objektifierad, göra udda bizarra saker, smärta, förnedring? Vilket gillar du inte?
Exakt vilken sorts BDSM-aktiviteter vill du prova? Vara fastbunden? Hur - bara med handbojor eller med kedjor? Shibari över hela kroppen så du inte kan röra dig? Bli tvingad? Gå i koppel? Slavkontrakt? Bli utlånad?
Ska det finnas gränser och stoppord?
Ska dominansen gälla under sexet eller även utanför?
Du har säkert egna ideer som du fantiserat över. Annars kan du ju kolla på kink.com för ideer.

Sök inte på Darkside, det finns nästan bara intorkade queer-aspisar där utan minsta känsla för sex/bdsm. De kan sitta och diskutera piskteori och pisktillverkningsteori i timmar och sedan inte ha sex.
Citera
2018-01-14, 18:16
Medlem
karakoimas avatar
Se till att bli bunden, tycks inte som om du testat det ordentligt. Där kan man ju börja med allt från att knyta ihop händerna framtill, via att bli bakbunden och försedd med ögonbindel till munkavlar, ballgags och att du hamnar i en strikt hogtie.

Jag gillar det både som sub och dom, och då personen är bunden brukar det ge sig ganska bra för den bindande vad den har att göra. Safewords för "gult" och "rött" är förstås ett måste, men man vill ju upp rejält mot gult, där njutningen för båda är som störst. Men det är otroligt vad mycket en sexuellt upphetsad människa kan ta av smärta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in