Citat:
Ursprungligen postat av
Dyaki
Jag behöver hjälp. Jag har märkt med åren att jag inte nöjer mig med vanligt sex. Jag vill utforska min sexualite och vad jag gillar och inte men hur gör jag det?
I tidigare relationer har jag försökt men enbart hittat män som inte vågar ordentligt. En dask i arselt, hårda tag och thats it. Jag nöjer mig inte och känner mig lika besviken varje gång.
Jag har aldrig varit med någon som kan. Vart finner jag det? Och någon som vill visa mig vägen in i detta? Google har inte hjälp mig.
Exakt vad vill du ha mer av och hur? Ju tydligare du kan specificera detta för andra och dig själv, desto bättre kan du säga det till potentiella kandidater och ju bättre möjligheter får du att hitta vad du söker.
Några frågor att börja med: vad gillar du mest - passivitet, bli dominerad, bli objektifierad, göra udda bizarra saker, smärta, förnedring? Vilket gillar du inte?
Exakt vilken sorts BDSM-aktiviteter vill du prova? Vara fastbunden? Hur - bara med handbojor eller med kedjor? Shibari över hela kroppen så du inte kan röra dig? Bli tvingad? Gå i koppel? Slavkontrakt? Bli utlånad?
Ska det finnas gränser och stoppord?
Ska dominansen gälla under sexet eller även utanför?
Du har säkert egna ideer som du fantiserat över. Annars kan du ju kolla på kink.com för ideer.
Sök inte på Darkside, det finns nästan bara intorkade queer-aspisar där utan minsta känsla för sex/bdsm. De kan sitta och diskutera piskteori och pisktillverkningsteori i timmar och sedan inte ha sex.