Citat:
Ursprungligen postat av
Opilus5500
Du tycker alltså de bra att släppa spelet i denna obalans?
Ta och lär dig lite:
https://www.youtube.com/watch?v=Lqf8WyeJmz0
Bara för att alla inte är exakt lika bra med BiS-gear på Patchwerk i 1.12 så betyder inte det att spelet är obalanserat.
Citat:
trots att vi har facit hand??
Du har facit men du lyckas inte tyda svaren, hur illa är inte det?
Citat:
Jag förstår inte hur ni tänker ni som vill ha tillbaks de här?? Varför inte fixa spelet, så kommer man vilja spendera massor av timmar i det, kanske till och med år i det om verkligen bra.
Hur många stannar i WoD/Legion/BfA kontra Vanilla/TBC? De som spelar på privatservrar har gjort det i flera år och de vill gärna göra om allt igen när Classic kommer, så kommer töntar som du och vill spela Legion-motorn i AQ ungefär.
Citat:
De klart att inte går får de perfektionism som jag skrev förut, de går omöjligt. Subklass exempel druids, och paladins, båda klasser, sög ju i både pve och pvp om skall jämföra ibland överiga?
Driver du nu eller?
Bläddra runt lite här:
http://kronos-logs.com/player_performance
Paladin är starkaste klassen i duo pvp tillsammans med en warrior. Druid är enda klassen som kan välja 100% av sina fighter eftersom att de har stealth och kan fly från alla andra klasser.
Citat:
varför inte fixa dem?
Om vi ska "fixa" allt som du tycker så kommer spelet att bli försenat 1-2 år eller något, helt i onödan.
Citat:
Bara för att de heter vanilla så kan man väl gå utöver det?? eller??
En helt ärlig fråga, varför spelar du inte bara Legion/BfA och skiter i Classic? Vad ska du göra där?
Citat:
Föresten vill ni ha tillbaks skräp grafiken?? Jag vill ha bättre grafik om jag ska spela de här spelet igen?
För att spelkvalité inte hänger ihop med grafikrunkande, ska de göra om hela spelet till uppdaterad grafik så är bara det 2 år extra eller något. Tur att man slipper grafikhoror om de behåller original-grafiken.
Citat:
dessutom betala för det? för de vill väl blizzard, om de lagt tid på skapa det?
Självklart.