Citat:
Ursprungligen postat av
CliviaMiniata
Sant. Hur skall någon veta att de finns då? Här finns en alban som verkar vara en hyfsat framgångsrik och välorganiserad affärsman. Men han är ändå ingen viktig eller skrämmande.
Däremot har vi en kosovoalbansk rom farmor som är riktigt farlig. En fasansfull syn när hon går lös på vuxna män med sopborste och skyffel. En gång slog hon en HA gubbe med sopborsten och jagade ut honom från tvättstugan. En minut senare kom hennes väninnor, alla beväpnade med påkar och sopredskap och skrek att gubben och hans kompis hade tafsat på henne. Inom 5 minuter var hela släkten på plats. Polisen också. De var räddast av alla närvarande. Gubbarna var kända för att vara mycket farliga och beväpnade med pistoler.
Jag har ingen aning om vad som händer i Malmö eller varför grabben blev skjuten.
Men jag tror faktiskt att Extroverto vet mycket.
En Gotti (light i svensk tappning) är inte otrevlig eller skrämmande. Nu säger inte jag att den där albanen du beskriver är ngt alls, men att han är lugn och vanlig talar snarare för än emot, om man ska se på hur de riktiga männens personlighet är. Om man klättrar upp en bit.
Hundar som skäller bits inte, eller vad är det man säger.
Ett bra ex är väl han Nalle, pappan i M-familjen, han var väl i stort sett osynlig för gemene man, men gubben är en lirare av rang.
Well well