2018-01-15, 17:58
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hur vet du att de visste exakt när han skulle dyka upp? De kan ha väntat på honom och fått tipset från den han åkte ifrån, exempelvis? De kan även ha följt efter honom.
Jag tror han blev ditlurad.. Polis borde kolla vem som ringde, smsade,chat, honom. Han kanske faktiskt råkade berätta för någon om sitt "ärende" dit? Skyttarna väntade.. Beredda. Å mot det hållet de sprang gissar ja på en vespa stod parkerad en bit bort.. Eller en bil som väntade nånstans..
Citera
2018-01-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basterds
Jag tror han blev ditlurad.. Polis borde kolla vem som ringde, smsade,chat, honom. Han kanske faktiskt råkade berätta för någon om sitt "ärende" dit? Skyttarna väntade.. Beredda. Å mot det hållet de sprang gissar ja på en vespa stod parkerad en bit bort.. Eller en bil som väntade nånstans..

Finns ju en mörk cykelbana precis över gatan, och polisen fokuserade mycket på den. Den tar dig på några minuter till söderkulla, Hd, nydala m.m.
Citera
2018-01-15, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Bedömt inte i livet. Gällande BO, kan det vara Maysem med tanke på hur mycket han snackade i förhören. FUP släpptes ju för inte så längesen?

Snälla, var kan jag hitt den fup:en? Tacksam för svar.
Citera
2018-01-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Dansörgatan. Läs FUP så förstår du.

Var kan jag hitt FUP ang mordförsök på M Mek*wi på Dansörgatan?
Citera
2018-01-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desdenova
Var kan jag hitt FUP ang mordförsök på M Mek*wi på Dansörgatan?
(FB) Man i 25-årsåldern skjuten på Dansörgatan i Malmö 2017-03-29
Citera
2018-01-15, 18:33
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinger99
Sydsvenskan säger i sin rubrik: "Gängkriminell skjuten till döds mitt på gatan" och "Gängkriminell i Malmö mördad utanför livsmedelsbutik".

Varför är sydsvenskan så mån om att påpeka att BO var gängkriminell?
Är inte alla lika mycket värda längre?
För att poängtera att Sverige fortfarande är tryggt för normalsvensken och att integrationen fungerar utan anmärkningar.
Citera
2018-01-15, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Intressant! Nåt du läst dig till någonstanns eller hört från inblandade?
Haha. Skrev ju i början av texten att detta framkommer ur mordförsöket på meysem.
Citera
2018-01-15, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
Vem gav honom 100k? Ändrade han sin story då?
En medlare vid namnet Omar, som hade blivit skickad från "andra sidan" men som oxå kände meysam. Han fick aldrig sina andra 100 så han ändrade aldrig sin story nej.
Citera
2018-01-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
En medlare vid namnet Omar, som hade blivit skickad från "andra sidan" men som oxå kände meysam. Han fick aldrig sina andra 100 så han ändrade aldrig sin story nej.
Han hade ju inte tänkt ändra den ändå oavsett.
Citera
2018-01-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlms-undre
Har du länk på någon nyhetssida eller flashback tråd angående mordet på ahmed jazz?
(FB) 23-årige Ahmed Abdulaziz skjuten till döds i Rosengård, Malmö 2017-03-30

Han kallades ahmed jazz men heter ahmed abdulaziz egentligrn
Citera
2018-01-15, 18:51
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Japp :-)
Jag hade aldrig låtit mig köpas om min bror avrättades heller! MEN hur vet ni såå säkert? Att han inte tänkt ändra sin story? Han kanske visst tänkt göra så! För att skydda sin enda brors liv?! Han kanske ville ha fred. Men förstod sen att han skulle bli blåst på resterande pengar å då kunde han inte lita på dessa heller. Så kanske den summan hjälpte honom å fly, å ligga lågt! För det är inte som de fkesta kriminella tror att det bara måste golas till polis för få skydd=fel.
Du kan bara ringa skatteverket och boka möte med dom å få skyddade uppgifter.
Bra om detta kommer ut ifall nån är rädd för sitt liv!
Citera
2018-01-15, 18:53
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Men tycker du att May är angelägen om att hans bror ska få skydd, tar han upp det och uttalar det tydligt tycker du?

Och May tog emot pengar som var för att han skulle justera sin berättelse, men han det gjorde han inte. Så han var lite osmart där faktiskt.

Bara för att may säger att AM sagt det så kan inte snuten hoppa in med hela huvudet bara för det. DE kan ju inte ens få honom till att vara i närheten av ngt av varken det mot Akke och det mot May.
Är kriminella kända för var ärliga och tala sanning? Är araber kända för att vara ärliga och tala sanning? Litar ni på vad en kriminell arab säger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in