2018-01-15, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Nä han är nog rätt körd. De här araberna älskar pengar före sina såkallade bröder så Maysem kommer bli utsåld. Läser man fup förstår man att det ser mörkt ut.

Kostnaden som lillebror har utgjort är givetvis min angelägenhet då jag betalar statlig skatt och utjämning så för min del är det jättebra att han inte lever längre. Utöver det har han orsakat rädsla och lidande för skattebetalare utöver kostnad. Finns inget negativt med att han inte lever längre.

vad heter killen som satte maysem i fälla? hans fullständiga namn?
Citera
2018-01-15, 08:37
Medlem
May har förvisso snackat med snuten men jag tror inget av det han sa har lett till några gripanden eller så, utöver den idioten som sålde honom, han bästa polare.

Dagen efter May blev skjuten blev ju en snubbe mulad, denna snubbe ville folk att May skulle lura ut men han vägrade. Istället gick den killen runt och spred det som May sagt och folk sneade nog på may för det. Nu dog den killen ändå, men inte May.

Vad är äckligast, att sälja en polare, eller att berätta för snuten att ens bäste polare försökte få en död genom att fixa en fälla?
Citera
2018-01-15, 08:45
Medlem
pinger99s avatar
Sydsvenskan säger i sin rubrik: "Gängkriminell skjuten till döds mitt på gatan" och "Gängkriminell i Malmö mördad utanför livsmedelsbutik".

Varför är sydsvenskan så mån om att påpeka att BO var gängkriminell?
Är inte alla lika mycket värda längre?
Citera
2018-01-15, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinger99
Sydsvenskan säger i sin rubrik: "Gängkriminell skjuten till döds mitt på gatan" och "Gängkriminell i Malmö mördad utanför livsmedelsbutik".

För att inte allmänheten ska vara så rädd. Det är ju valår i år, och väljarkåren får inte oroas (så att de röstar fel).
Citera
2018-01-15, 09:07
Medlem
xen1cals avatar
Citat:

1. En tidning vill sälja lösnummer.
2. Har man gett sig in i leken får man tåla steken.
3. Är random gängkriminell lika mycket värd som din mamma? (Givetvis ett dåligt exempel om du har en kass relation med henne)

Finns ju fall där BO nekats skadestånd, då man på eget bevåg befunnit sig i miljöer där det finns en överhängande risk att något tråkigt händer, när något tråkigt händer.
Citera
2018-01-15, 09:25
Avstängd
Området är inte så berikat, med Malmömått mätt.

Å andra sidan är det nära till Seved.
Citera
2018-01-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Området är inte så berikat, med Malmömått mätt.

Å andra sidan är det nära till Seved.

Nära till Seved? Allt är nära i Malmö om du har bil, men för att promenera är det minst 15-20 mimuter till seved, o går du på andra hållet lika långt så hamnae du i Dammfri.
Så det resonemanget håller inte. Sen har du närmre till Holma och heleneholm i såna fall, även söderkulla.

Även ett flyltingboende på andra sidan Trelleborgsvägen (motorvägen). Konstigt område där..
Citera
2018-01-15, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
vad heter killen som satte maysem i fälla? hans fullständiga namn?
Står i FUP.
Citera
2018-01-15, 09:50
Medlem
Citat:

För att Sydsvenskan är ett gäng fittor, alla i Skåne vet om det. Det finns en simpel förklaring till det...De vill lura svensken runtom i övriga Skåne att "allt är lugnt", "det var ju ingen oskyldig som dödades". Tydlig Damage Control bara för att lugna svensken att "allt står rätt till". Man lurar svennen samtidigt som man säljer ut blatten, för att förklara det med en simpel mening. Fittig, och väldigt genomskinande journalistik. Kommunistblaska som jag torkar röven med.
Citera
2018-01-15, 09:57
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
1. En tidning vill sälja lösnummer.
2. Har man gett sig in i leken får man tåla steken.
3. Är random gängkriminell lika mycket värd som din mamma? (Givetvis ett dåligt exempel om du har en kass relation med henne)

Finns ju fall där BO nekats skadestånd, då man på eget bevåg befunnit sig i miljöer där det finns en överhängande risk att något tråkigt händer, när något tråkigt händer.

Allas lika värde ända tills de är döda. Sedan beror det på om det finns någon skrotvärde kvar.
Citera
2018-01-15, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
För att Sydsvenskan är ett gäng fittor, alla i Skåne vet om det. Det finns en simpel förklaring till det...De vill lura svensken runtom i övriga Skåne att "allt är lugnt", "det var ju ingen oskyldig som dödades". Tydlig Damage Control bara för att lugna svensken att "allt står rätt till". Man lurar svennen samtidigt som man säljer ut blatten, för att förklara det med en simpel mening. Fittig, och väldigt genomskinande journalistik. Kommunistblaska som jag torkar röven med.
Håller med! Fy faan! Maysem är en hjälte i mina ögon som gjorde helt rätt och berättade, hans bror förtjänade inte detta! Varför kunde inte polisen skydda honom speciellt nu när rättegången börjar?

Vi har en seriemördare på våra gator i Malmö, Amir Mekky, hur länge ska han få hållas?
Citera
2018-01-15, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Håller med! Fy faan! Maysem är en hjälte i mina ögon som gjorde helt rätt och berättade, hans bror förtjänade inte detta! Varför kunde inte polisen skydda honom speciellt nu när rättegången börjar?

Vi har en seriemördare på våra gator i Malmö, Amir Mekky, hur länge ska han få hållas?
Jag kan förstå din sympati men varför skulle de skydda hans bror som varken bett om det, som inte hade den dealen med snuten, och som precis brakat in en butik eller liknande?

Dessutom fanns det väl inget konkret hot mot honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in