Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Det är inte så "bara". Den är livsfarlig. Det är nr 1 bland självmorden. En dödlig sjukdom. Hjärnans lustcentra stängs av. Du gläds inte åt något. Inget är värt något. Du blir tom. Du kan inte se fram emot något, det är fullständigt omöjligt efter hjärnan inte klarar det längre.
Har man inte varit där så begriper man inte.
Detta med barnens sjukdomar , mammans cancer och pappans kliniska depressioner som du framför som fakta och motiv för morden, har du glömt bort att inget av det är verifierat ännu?
Själv håller jag i så fall lika benhårt fast vid uppfattningen att en kombination av sektideologi och en mördartyp av kategori ”besviken” , ( då pappan som GM) bildar sammantagen bakgrund till familjens död.
Inget av de inlägg som påstådda bekanta o vänner (till pappan främst) som dykt upp idag och gett sin version har ändrat min inställning. Tyvärr utläser jag av dem endast den vanliga formen av förnekelse i chockfas,” han som var så snäll o klok skulle aldrig göra en fluga förnär”
Här pågår en mordutredning, trippelmord och suicid med en GM som är död.
Jag tror fortfarande att barnens kroniska trötthet var en cover up för att kunna hålla dem hemma t ex.